frankst Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Jeg får ikke til å koble meg til en server på CS Jeg får følgende feilmelding: "Lan servers are restricted to local clients (Class C)" Noen som vet hva jeg må gjøre for å kunne koble meg til?? Trenger desperat hjelp her
danilovic Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Han som hoster serveren må skrive sv_lan 0 i console.
frankst Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Men ettersom jeg ikke kjenner de som hoster, og jeg får denne feilmeldingen på hver server. Hva kan jeg gjøre da?
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 (endret) Nei nei! Hysj du nå, Sosohal! Jeg skal forklare! Det går ikke an å joine på nett med bare vanlig cs 1.6! Det funker bare på LAN!!! Skal du spille på nett må du installere Steam! For å registrere deg på Steam, MÅ du ha en original OG ubrukt cd key! www.SteamPowered.com Last det ned og installer det.... Endret 14. juli 2004 av MeTa][iC
Arne_F Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Nei man må ikke bruke steam! Det må være noe feil i spillet eller noe.. Men hvorfor må du joine akkurat den serveren? det er jo tonnevis av servere
Hr. Jenssen Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Nei man må ikke bruke steam!Det må være noe feil i spillet eller noe.. Men hvorfor må du joine akkurat den serveren? det er jo tonnevis av servere Han sa jo at ALLE serverene han prøvde viste seg å gi samme resultat! Altså har han prøvd mange servere! Jeg tror bare det er han som ikke har forklart bra nok, for jeg tror han mener INTERNETT! For å spille cs MÅ man jo ha STEAM!
frankst Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Ja det gjelder spill over Internett Og JA det gjelder alle serverne som jeg prøver å logge meg til, ikke bare 1 server. Men visst jeg må ha steam så er jo det problemet fordi det har jeg ikke...... foreløpig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå