Gå til innhold

Hvor mye bør jeg ta for en Xbox?


maradona

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser også at det er mange som får solgt umodede xboxer for godt over tusenlappen, personlig ville jeg ikke gitt så mye men når jeg ser at andre gjølr det spiller vel ikke det noen rolle ;)

Du kan jo starte med et minstebud på 950 eller 1000 kanskje slik at noen flere byr og prisen øker enn at du setter den på 1500 til å starte med :)

 

Men hvorfor selge xbox-en? :thumbdown: (med mindre du trenger penga da...)

Lenke til kommentar
Pro Evolution Soccer 3! :w00t:

 

Har også mest spill på ps2, og de jeg har på xbox har jeg "runna"

Husk at Pro Evolution Soccer 4 kommer til Xbox 29. oktober. Play har ikke lagt spillet ut for ps2, men bare xbox og pc, selv om det sikkert også kommer til ps2, så registrer jeg at det er slik de har gjort det slik.

 

Dersom du skal ha flere billige spill enten til xbox eller ps2 anbefaler jeg deg å se på Ebay her kjøpte jeg Rallisport Challenge og Dead or Alive 3, helt nye og uåpnet for totalt 150,- inkl porto fra england. I snitt må du regne med å betale ca £10 for et classic spill inkl porto og £20 for et nytt spill inkl porto. Jeg har enda ikke blitt lurt.....men også her har vi en forsikring dersom du bruker paypal som er ebays betalingstjeneste. Dersom du ikke mottar varene får du pengene tilbake.

 

Kim Are

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...