Gå til innhold

PlayStation 3 vises på E3 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men om den kommer til Norge er noe usikkert. Den er for lengst sluppet i Japan, og er ventet å komme til USA en gang i 2005. Når den kommer til Europa er ennå ikke bestemt.

Skrevet

Håper bare at de ikke gaper over formye på en gang. Men jeg syns det er nokså utrolig at maskinene til sony holder så lenge som de gjør. At de er kvalitet er det ingen tvil om, og at når dem kommer, er dem klare for fremmtiden.

Skrevet
Ja, men om den kommer til Norge er noe usikkert. Den er for lengst sluppet i Japan, og er ventet å komme til USA en gang i 2005. Når den kommer til Europa er ennå ikke bestemt.

Du mener mao at jeg kan dra til japan og kjøpe en Playstation 3 og ta den med hjem?

Skrevet (endret)

Du mener mao at jeg kan dra til japan og kjøpe en Playstation 3 og ta den med hjem?

Kansje ikke den billigeste løsningen, men en mulighet ;) Bruker de pal-b systemet der borte da?

Edit: Du kan kjøpe en psx ikke en ps3

Endret av guttorm
Skrevet

Han snakker om PSX.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...