Gå til innhold

Terratec 1200 DVB-s gir bare grøtbilde


Anbefalte innlegg

Har endelig fått koret til å fungere uten å henge seg til stadighet. Lastet ned nyeste programvare og da vil programmet kjøre, men nå får jeg til gjengjeld bare grøt (som om kanalen var scramblet) på de kanalene som jeg med forrige programversjon fikk inn. Dette er foreløpig ikke-kodete kanaler. Noen som har dette kortet og/eller kjenner til dette problemet? Har testet det på to forskjellige maskiner med eksakt samme resultat.

Noe annet som forundrer meg er at det kun fungerer med PowerDVD-decoderen som fulgte med. Hadde WinDVD 5 fra før, men det ga bare svart skjerm. Irriterende.

 

Er det andre tv-kort program på nettet jeg kan laste ned som vil fungere med dette satelittkortet? Jeg vet om dscaler, men det ser ikke ut til å fungere med satelittkort.

Endret av Tommelom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal prøve disse programmene. Fant noen andre i går, men de funket ikke. Ser sterkt ut som om dette kortet går rett tilbake til forhandler.

 

Da lurer jeg på om noen kan fortelle meg noe om disse kortene og hvor bra valg de er:

 

Hercules SMART TV Satellite Digital

Typhoon paraboltuner for PC

Hauppauge! WinTV Nexus-s

 

Kan noen fortelle meg om disse kortene og hva som er bra? Hauppauge er nok klart det beste her, men det er mer siste utvei pga. den vanvittige prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...