fjotten Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Noen som har prøvd denne? Ligger i debian som 3ddesktop. Likte beskrivelsen: The program is rather memory-hungry and it is CPU intensive, but it's accessible from the command line, which makes it perfect for show floors and impressing your non-UN*X-using friends. Som vel betyr at den egentlig ikke er brukendes til noe, men tøft er det... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Det er et morro program men funker ikke så utrolig bra som det burde. Jeg tenker med FDO patchene, og deres opplegg vil dette programmet bli bra, utrolig bra. Det er relativt tøft program sånn ellers også Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Et av workspace-programmene for os x gjør dette svært snedig ved å bruke quartz-effekter beregnet på login av flere brukere. Det er svært pent å se på iallefall. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Hm, jeg får prøve å finne dette programmet. Men selv om jeg har OS X, så liker jeg bedre Linux, og jeg GLEDER meg til tingene FDO driver med kommer for fullt! Da skal vi få Linux sine GUI opp på høyde med OS X sitt fantastisk flotte Lenke til kommentar
bkak Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Hvis Cairo sørger for en sikkelig vektor-motor, samtidig som damage-extensions forkes over i xorg slik planene er, så burde det ikke være så alt for lenge til. Problemet ligger fremdeles ikke i de fancy effektene, men i GTK sin treige rendringsmotor, og i KDE sin inkonsistens. Det føles ikke helt så solid som Windows og OS X enda, dessverre. Å få alt så sammensveiset som på OS X kan kreve en hel del arbeid, særlig med tanke på hvor mange forskjellige standarder vi har for forskjellige ting. FD.O klarer vel brasene før eller siden, heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå