Gå til innhold

Effekt IT Service


Anbefalte innlegg

Jarmo:Gjentok du deg ikke bare nå da? Vet jeg har gjort det selv i denne tråden, men ditt siste inlegg forsto jeg desverre ikke. Ihvertfall ikke hvis det var meningen at det skulle inneholde mere informasjon :dontgetit:

 

MrBlueJack: Nei jeg fikk bare et referansenummer. Prøvde å se på effekt sine sider men forsto det slik at man måtte ha et kundenummer for å se på utvikling der. Og det har ikke jeg.

Henviser meg bare til denne sitaten: "Brukerfeil meg et visst sted..... :realmad: "

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjefern, for at du virkelig skal få se hvor nyttesløst dette firmaet er så ring og spør om du kan få snakke med en service sjef eller en annen sjef i firmaet, for meg virker det som om de ikke har sjefer der for de er enten opptatt eller ikke tilstede. Trist historie hele Effekt spør du meg..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jippi, har fått igjen pcen min fra Effekt IT-service nå. Det tok snaut en mnd, ganske imponerende. Spesielt med tanke på at jobben var å skifte ut en hd i en laptop, noe man bør kunne klare på 30 sekunder uten mye stress.

Det utrolige er, eller utrolig å utrolig, er tross alt effekt vi snakker om.. De har satt inn igjen en 40gb disk, istedenfor den egentlige 60gb..

Stå på effekt!

Lenke til kommentar

Jeg har oxo fått igjen pcn min. Tok 30dager. Men jeg fikk i tillegg 160GB hd fremfor den 120GB som jeg leverte inn. Men det var bare fordi jeg klaget noe så inni hel****. Møtte opp på døren der hver dag og spurte om hvor lang tid det var igjen den siste uken.

 

Tilslutt sa jeg at jeg kunne sette det inn selv bare jeg fikk delene. Det som skjedde da var tydligvis at han jeg snakket med slettet orderen min :ohmy: Så når jeg kom dagen etterpå igjen var det lenger ikke noe deler bestilt til meg lenger :no:

 

Da var det ei hyggelig dame som fant frem en 160GB og en annen dvdbrenner enn det jeg hadde levert inn og sa jeg kunne få det.

 

Da var jeg ikke vanskelig å be ;) Gla jeg fikk tilbake pcn min ihvertfall :w00t:

Lenke til kommentar

Heller regel enn unntak at man får feil fra Effekt, sist jeg sendte en lappis til de for rep, kom den tilbake uten orginal eske, lader og software, teknikeren jeg snakket med sa "ååå jeg blir så lei av at sånt skjer" tydeligvis ikke noe uvanlig nei...

 

Effekt er det desidert mest rævva verksted som finnes i Norge!

Lenke til kommentar

Leverte inn en skriver fordi den ikke sugde inn ark i starten av Mai. Ventet, ventet og ventet. Ingen tok kontakt med meg. Og det var jo bare å glemme å komme igjennom på telefonen. Så tilslutt dro jeg dit selv, i midten av Juli og hørte. Skriveren hadde stått der fra ca. 14 dager etter jeg leverte den, og ingen tok kontakt. Dårlig synes nå jeg. Så kom regningen. 650,- for å rense et bånd inne i skriveren. Latterlig... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Min orginale emballasje var også borte. Jeg sendte med orginal eske, med beskyttelse, og faktisk alle manualer også, fordi de lå der fra før. Pcen kom tilbake i en vanlig pappeske..

Go Effekt! We love you :love:

Etter å ha lest historiene deres så må jeg si at jeg må ha vært veldig heldig etter å hatt min bærbar til service inne hos effekt for en stund siden. Eneste jeg kan utsette på er at de lagde riper på lokket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...