Gå til innhold

X fryser etter initialisering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kast ut linux og få inn MS.

 

Pingvinjakten har startet.

Har du noen argumenter å komme med, eller skal vi bare rapportere deg til moderatorene?

 

PS:

John Kerry is an "out-of-touch, ultraliberal from Taxachusetts"
Etter norsk standard er han konservativ.

 

Gun Control is not about guns; it's about control.
Selvfølgelig handler våpenkontroll om bl.a. kontroll. Det ligger i ordet. Men å si at det ikke handler om våpen? Hvor får du det fra?
Lenke til kommentar

Jeg støtter ikke Øverlands tidlige sympati for Sovjetunionen, hvis det er det du sikter til. Jeg siterer fyren fordi jeg sier meg fullstendig enig i hans meninger angående religion og språkutvikling.

 

Du bryr deg ikke lenger? Hva bryr du deg ikke om? Jeg vet i hvert fall at det eneste du gjør her er å oppta diskplass for hw-nettverket.

 

zyrtech: Prøvd å sette skjermkortdriverne til ordinær VESA eller noe, for å unngå at X krasjer?

Lenke til kommentar

@fjotten

Microsofts monopol er kapitalismens største skambyll. Monopol vil alltid hindre konkurranse, utvikling og frihet, og at en enkelt organisasjon har så stort grep om informasjons-teknologien er generelt udemokratisk.

Endret av drall
Lenke til kommentar
Hah, Microsofts monopol er kapitalismens største skambyll. Monopol vil alltid hindre konkurranse, utvikling og frihet, og at en enkelt organisasjon har så stort grep om informasjons-teknologien er generelt udemokratisk.

ok.. det løste virkelig alt

Lenke til kommentar
Hah, Microsofts monopol er kapitalismens største skambyll. Monopol vil alltid hindre konkurranse, utvikling og frihet, og at en enkelt organisasjon har så stort grep om informasjons-teknologien er generelt udemokratisk.

ok.. det løste virkelig alt

Du gir alt for lite informasjon om problemet ditt. Hva med å si noe om hardware,distro, kernel, XF86Config/xorg.conf, noen logger og om du gjorde noe spesielt før problemet startet eller om det har vært slik fra starten av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...