berit i kiosken Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 kan noen hjelpe mg og få en L-bot til channelen til cs clanen min på quakenet???
berit i kiosken Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 hvordan gjør jeg for og få den??
Bluebeans Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 www.quakenet.org ALT står der! Man skal kunne klare og finne ut av det der uten og spørre her..
berit i kiosken Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 jeg har gjort allt som står der, men nå jeg skriver "/msg L REQUESTOWNER #norspirit" i channelen så kommer det opp "-L- You are not authed. Please auth with Q before sending me commands." Hva er galt????
Treat Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 da har du ikke gjort alt, du trenger en auth så qnet vet hvem du er. ------------------------------------------------------------------------------- Creates a new user account in the bot. Note that there are *NO HOSTMASKS* on this bot. Other bots allow you to ident if you just know the password, so this one just uses the password and scraps the hostmask as pointless. Usage: /MSG Q HELLO <[email protected]> <[email protected]> You need to specify your email address TWICE (to prevent typing mistakes) as parameters, a generated password will then be sent to the address mentioned, allowing you to AUTH to Q (see the AUTH command description for more details). This will identify you on the bot as until you quit from IRC. Usage: /MSG [email protected] AUTH <username> <password> eg. /MSG [email protected] AUTH John 4321John
berit i kiosken Skrevet 10. juli 2004 Forfatter Skrevet 10. juli 2004 etter at jeg skreiv "/MSG Q HELLO <[email protected]> <[email protected]> " i channel rommet, hva gjør jeg da??
Bluebeans Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 etter at jeg skreiv "/MSG Q HELLO <[email protected]> <[email protected]>" i channel rommet, hva gjør jeg da?? Du kan starte med og sjekke mailen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå