Gå til innhold

Klokking av fx5200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har et gainward geforce fx 5200 som jeg kjøpte for en stund sida

dette er nå klokka til core: 300 og mem:523 ved hjelp av coolbits.

kan dette klokkes lengre?

 

EDIT: Er det noen spesielt anbefalte drivere til dette kortet?

Klokk det helt til du får artifatcs, dvs skjermbilde-feil.

F.eks. små prikker og streker..

Får du det, klokker du bare ned igjen til det er stabilt, vanskeligere er det ikke!

Lenke til kommentar

52.16 driverne skal visst også være gode til det kortet.

 

Du klokker til du får artifacts (prikker og streker som ikke skal være på skjermen) så klokker du litt ned. Da er det bra! ;)

 

 

 

Edit: Velkommen til forumet F-14! :thumbup:

Endret av Apoc_
Lenke til kommentar
Korleis fekk du det kortet så høgt klokka?  Mitt går ikkje lenger enn 300 / 470 med luftkjøling. hm. Me want to know.

Det er et Gainward FX5200 pro\660tv\dvi på dette kortet fulgte det med et prog som heter expert tool med det kan kortet klokkes til 275\500 ,men når jeg sletta dette progget og la inn coolbits reg key`n isteden kunne kortet klokkes høyere.

Eneste kjølinga jeg har på det er ei lita vifte som sitter i en liten lilla heatsink

 

Edit: hvilket merke er kortet ditt?

Endret av F-14
Lenke til kommentar
Edit: hvilket merke er kortet ditt?

Samme kortet som du. Gjorde akkurat det samme som du. Brukte coolbits. Sette på ein socket 370 kjøler og klokka det eg makta, men kom ikkje lenger. Spørs om eg må sette den på igjen å prøve på nytt. hm. Da kom det stygge striper(artifaks) På sunnmørsk.

Lenke til kommentar
Edit: hvilket merke er kortet ditt?

Samme kortet som du. Gjorde akkurat det samme som du. Brukte coolbits. Sette på ein socket 370 kjøler og klokka det eg makta, men kom ikkje lenger. Spørs om eg må sette den på igjen å prøve på nytt. hm. Da kom det stygge striper(artifaks) På sunnmørsk.

sunnmørsk ?

jeg er fra nordmøre (krsund)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...