RastaXP Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) HAHAHAHAHAHA kjenner en fyr som spiller ikke så mye Cs da men han spiller andre spill å noen ganger er han sånn. IIIIIII what happend to my computer IIIIIIIIIIIIIIIIII Fuckin teamkiller IIIIII noob IIIII My computer restarted IIIIIIIII i cant finish my game iiiiiiii.. (alt på norsk da ) IIIII= Teite hyl å rop. .. Endret 12. juli 2004 av lord_vivec9
RastaXP Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) Dumme dobbel post Endret 11. juli 2004 av lord_vivec9
tivers1 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hmm den fyren minner meg om en her på forumet, men husker ikke nick aws, nei...awk,nei....aw aw aw...argh kommer ikke på det!
brillan Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hmm den fyren minner meg om en her på forumet, men husker ikke nickaws, nei...awk,nei....aw aw aw...argh kommer ikke på det! Hmm tror jeg vet hvem du snakker om. han kaller seg noe annet ingame, sjalaka elns sjalakan... Hmm, kommer ikke på det jeg heller .
tivers1 Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 Hmm den fyren minner meg om en her på forumet, men husker ikke nickaws, nei...awk,nei....aw aw aw...argh kommer ikke på det! Hmm tror jeg vet hvem du snakker om. han kaller seg noe annet ingame, sjalaka elns sjalakan... Hmm, kommer ikke på det jeg heller . Ja å hadde en clan...nfs? hum....snf?..neeei....fns?...nei...kommer ikke på det jeg
munky Skrevet 11. juli 2004 Skrevet 11. juli 2004 (endret) Hmm den fyren minner meg om en her på forumet, men husker ikke nickaws, nei...awk,nei....aw aw aw...argh kommer ikke på det! Hmm tror jeg vet hvem du snakker om. han kaller seg noe annet ingame, sjalaka elns sjalakan... Hmm, kommer ikke på det jeg heller . Tror jeg har hørt om han jeg også. Tror jeg også har hørt om den fns klanen hans. Endret 11. juli 2004 av munky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå