Gå til innhold

Filene mine er ubrukelige. Trenger råd!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har laget meg et problem som jeg gjerne skulle hatt litt hjelp med å fikse. Det startet med at jeg byttet pc og flyttet over disken min, den pcen jeg satte disken i hadde en sperre i bios som ikke taklet disker over 136Gb, disken er en 160 Gb ata disk. Dermed når jeg startet opp pcen fikk jeg ikke åpna filene som lå på den andre partisjonen, disken er delt i en partisjon på 30 Gb og resten på partisjon 2. Derfor prøvde jeg å starte maskinen på nytt, då begynte chkdisk på partisjon 2 hm så kjekt tenkte jeg da ordner det seg sikkert. Men nei, da jeg åpnet filene på part.2 så jeg at det manglet en hel del der, og det som var der ikke ble gjenkjent som det filformatet de opprinnelig hadde. Får ikke dette tilbake, har prøvd noen recovery programmer men de finner ikke ut noe. Håper noen kan hjelpe meg med dette, det er veldig viktig ser Dere.

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

Daydreamer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde eit veldig likt problem for ei lita stund sia, og det enda med formatering. Trur eg prøvte 10 forskjellige recovery program, og kvar gang eg fant noke igjen så funka det ikkje. Mista nærmare 100GB med "viktig" data... Backup? Que?

:w00t:

 

Rekner med det var virus av eit eller anna slag, men er komt over det no (nesten) :cry:

 

Håper du klarer å redde det du har...

Lenke til kommentar

har også lært (eller kanskje ikke) fikk 2 partisjoner sletta her for ikke lenge siden. faktisk var det en viktig partisjon der backupene mine lå faktisk :blush: og all mp3 sangene mine. men shit shit. alt er oppe å går igjen nå. GetDataBack funka ganske bra hos meg når jeg sletta 1 GB med mp3 sanger før en gang. fikk gjenoppretta alt og alt funka. eneste som skjedde med noen av sangene som jeg kan huske var at det var litt forskjellig innhold i sangene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...