Doktor Progg Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Det gjør jeg ihvertfall. Er meget spent på om Komplett.no får inn Sapphire Rx800pro kortene til 17.juli (er jo fortsatt ubekreftet). Uff, sliter på en stakkars gamer å vente slik!
pcgutten Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Haha Jeg venter ikke... Koster alt for mye for meg.. Hehe men jeg skal nok kjøpe det en gang :!:
timmstokke Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Venter på Powercolor sitt 800XT kort fra PCUtstyr.no. Gledet meg veldig til å finne det i postkassen når jeg kom hjem fra ferie i slutten av forrige uke, men så til min forskrekkelse at leverings dato (som fortsatt er ubekreftet) var utsatt til 17.07
Intel Radeon Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 (endret) Kondolerer.... Sitter her å venter på mitt Powercolor Radeon X800 Pro VIVO fra Pcutstyr.no.. Bestilte det på fredag og ennå er det ikke sendt det:no: De har over 50 på lager, så dette er veldig irriterende! Bare det å tenke på at viss Pcutstyr hadde hatt noenlunde samme service som Netshop har, så hadde jeg sittet her med et X800 Pro VIVO den dag i dag.... Edit: Men denne er vell litt feilpostet Endret 6. juli 2004 av Intel Radeon
endrebjo Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Håper på å gidde å oppgradere mitt integrerte nVidia geForce4 MX
Gjest QbeC- Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Jeg venter på Powercolor X800XT jeg også. Er lei av å spille med 9200........ P.S. Feilpost. X800. Er det Hovedkort, Prosessor eller minne???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå