Gå til innhold

Asus K8N-E DELUXE Hovedkort Socket 754 nForce3 250


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har hatt ett Msi kort før, og det var det bare tull med, ustabilt osv, lurer på om jeg går for Asus ;) har altid brukt det, untatt en gang, og da måtte jeg sende tilbake hovedkortet og fikk penga tilbake, så ble det Asus a7n8x-e Deluxe som jeg har nå og det er jeg veldig fornøyd med, så jeg tror dette kortet skal være bra, Deluxe versjonene til asus har veldig bra Bundle =)

Lenke til kommentar

Jeg må :D litt av kvalitets snakket.

 

Ja, Asus leverer bra HK men det betyr ikke at alle HK produktene deres er av bra kvalitet. Det lønners seg alltid å sjekke ut tester på nettsider og forum før man handler istedenfor og kjøpe varen med det riktige varemerke. :tease:

Lenke til kommentar
har søkt litt på google etter tester av dette korter, og har ikke funnet noe, noen som vet om noen tester av kortet, jeg er ikke akkruat Google søke ekspert :p bruker det nesten aldrig.

 

 

Shade

Jeg også. Finner ikke noe. Men uti fra hva asus sier om kortet ser det bra ut. Men jeg er så drit lei av det utsene! De har alltid det brune, kjedelige utsene. Msi er bedre der.

Lenke til kommentar
syns de ser bra ut jeg, brun\gull\gyllenfarge, det er liksom asus sitt varemerke ;) liker det, msi sine hk er sære, aldig om jeg kjøper msi, har hatt det før og det var ikke særlig

Jeg har masse erfaringer med msi jeg. Problemene har vært minne som ikke passer sammen, temp og innstilninger som ikke funker. Men det er ikke på alle. Bare 2 av hovedkortene. De 3 andre har alt gått bra.

 

Men selv tror jeg at jeg skal ha asus, har nå msi.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...