Gå til innhold

Mariokart Double Dash

Snorre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel jeg har som (tidligere nevnt i en post) tenkt til å gå til innkjøp av en Gamecube.

tenkte å kansje kjøpe med et spill, Mariokart Double Dash, er spillet bra?

Er det verdt prisen?

Eller skal jeg vente til det kommer ned i pris? :hmm:

Vel det kan godt hende at jeg kommer til å vente til prisen går ned. Jeg er ikke akkurat den som vasser i penger.

Så har jeg et annet spørsmål (vet ikke om det skal i denne kategorien), men må man ha noe tillegsutstyr for å spille på nettet med gamecube?

Har adsl fra nextgentel med 8000/850, og det funker fint på pc-en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gamcube har ikke online play. Det finnes visse måter å spille på nettet. Det kalles Warp Pipe. Vet ikke noe særlig om det. MK:DD!! er fett multiplayer spill. Har det selv. (Kult på vorspiel :yes: )

Skrevet

Double Dash er så absolutt verdt pengene NÅ ja, men det er jo aldri å forakte og få det litt billigere. Er egentlig er vurderingsspørsmål. Et spørsmål jeg ville endt opp med Double Dash etter å ha tenkt etter ;)

Skrevet

GameCube har muligheter for nettspill, du trenger en nettadapter eller en modemadapter - det er ikke innebygd. Med en slik adapter kan du spille f.eks. Mario Kart:DD på nett via WarpPipe, eller spille f.eks. Phantasy Star Online på nett. Det er flott nettstøtte på gamecube i seg selv, men det er snarere det at ingen produsenter benytter seg av den - og absolutt ikke nintendo selv. Trist, egentlig.

Skrevet

Kjøp GC på Spaceworld el. Elkjøp. Koster ca 800 kr MED Zelda Windwaker (og bonus disken med Zelda: OOT).

Double Dash er bra... Men det kunne ha vært flere ting å låse opp på singleplayer. Spesielt flere "battle" baner til multiplayer.

Skrevet (endret)
Kjøp GC på Spaceworld el. Elkjøp. Koster ca 800 kr MED Zelda Windwaker (og bonus disken med Zelda: OOT).

Er ikke så sikker på at du får Zelda Windwalker. Ihvertfall ikke på elkjøp. Mener å ha lest et sted at Zelda bonusdisken som er med i elkjøp pakken ikke iinkluderte windwalker spillet, men bare demoen. Det kan hende at jeg tar feil!

Hvis du får hele spillet hos spaceworld går jeg ihvertfall der å kjøper. :w00t:

Går det ann å velge hvilken farge (Lilla, sort) du vil ha på gamecuben id et tilbudet ,synes den lilla ser så barnslig ut :thumbup:

Hvis det hadde gått ann hadde det vært et stort pluss!

Ög jeg har en følelse av at pengenivået snart stiger ;)

Endret av Orresnei
Skrevet

Jeg kjøpte en svart GC med Zelda Collector's edition.

Du får med Zelda (NES), Zelda II (NES), Zelda : OOT (N64), Zelda : Majora's mask (N64), og en demo av Zelda : TWW. Metroid blir det første spillet jeg kjøper - 9.7 av gamespot - samme score som Halo fikk.

Koster bare 299,-! :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...