Gå til innhold

"utslitt" lydkort :\


Anbefalte innlegg

Hei :p

har ett SB audigy player i boksen min , å nå i det siste har det vert vanskelig å få lyd ut av det :ermm: .. tror jeg vet hva som gjør det , men skal forklare saken litt nermere :p ..

det har seg sann at når jeg skal plugge i en mini jack i lydkort utgang Nr 1 så får jeg bare masse brumming på høytalerene ( for det meste på woofern ) .. og for å fa det til å fungere så må jeg rigle jakcen til en av sidene å holde den der , eller så kan jeg ikke sette den helt inn , da fungerer det oxo ..

må gjøre det samme når jeg skal koble på høretelefoner .. med høretelefoner blir ikke der sann brumme lyd , men det mangler lixxom mange frekvenser :p .. og lydkvaliteten = elendig :no: ..

tipper det er jeg som har slitt ut utgangen siden jeg driver å bytter på kabler ganske ofte ... men syns egentlig at dette er litt rart :\ ..

er det noen måte og fikse utgangen på ? ..

 

tror kanskje jeg hadde noen Kx drivere der du kunne velge en annen utgang som primær utgang , men er ikke helt sikker :p ..

 

stikker snart på en liten ferie tur så jeg håper noen har noen svar på dette ;)

 

thanx anyway :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dontgetit:

 

vær forsiktig å ta det på garantien, ring først og spør om det går. Det å dynke den med luguber smøreolje som det virker som om verktøyspray er, er ikke lurt. Det er nok noe løst inni der, det kan være pluggen, eller det kan være at kontaktene inni har blitt skadet på en eller annen måte

Lenke til kommentar

På clas ohlson, biltema osv selger de elektronikk-rens. Det er en spray beregnet for kretser og elektriske deler. Den rengjør samt sørger for bedre kontakt. Du kan jo prøve denne.. Men det virker på meg at det kanskje er på tide å investere i et nytt lydkort? du får jo et greit et til 200 kr..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...