Echosiren Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 jeg kom nettopp hjem etter å ha vert på lan i helgen. det ser ut som om skjermen har veltet over på kabinettet på hjemveien, så nå har jeg en svært så stygg ripe på familiepc'ens skjerm så det jeg lurer på er: kan dette fikses? skjermtype: Samtron 51S Takker og bukker for alle svar Blir Overlykkelig hvis noen sier at det går an å reparere
Shaper Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Kjøp deg ny skjerm... kanke lappe sammen en gammel en. En 17Tommer CRT skjerm koster 1300 og en 19Tommer CRT koster 2000.
Echosiren Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Sikker på at det ikke går an å reparere? det er litt kjipt ettersom den var mitt ansvar...
fredriku Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Vel, du kan jo prøve med slikt et middel som du fikser riper i cd`er med da Eneste tipset jeg kan gi.. Er mulig det blir mindre synlig, eller helt borte da..
monstar Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 du kan jo kjøpe en brukt 19 tommer på qxl til 1000kr elns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå