Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bruktbil-kalkulator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Når det gjelder eldre bruktbiler er en kalkulator rimelig malplassert og kan ikke fange opp alle variablene som avgjør verdien på en bil. Derfor vil du antakelig ikke finne en slik kalkulator eller prisguide, med mindre du ser etter biler som er så gamle at de kvalifiserer som veterankjøretøy. Som eksempel kan man ta en 1985 VW Golf, de selges jo for alt mellom 1.500 kroner og 35.000 alt etter tilstand, om de er påkostet noe spesielt (felger, styling m.m.) eller om bilen har gått ekstremt lite og er uvanlig velholdt. Bruk sunn fornuft, og sjekk nøye bilen du har lyst på før du kjøper noe. Hvis du er usikker, ta med noen som kan noe om den typen bil du har lyst til å kjøpe :smile:

Lenke til kommentar

Hei-cool..

 

joda, skjønner det. Og det var nettopp der problemet lå på en måte..

Det er nemlig salg, og ikke kjøp jeg har i tankene ..av en noe gammel(83mod) ..men som ser desto bedre ut.

 

jeg tenkte helst på å få byttet den inn når jeg kjøper ny skjønner du, og jeg synes forhandlerne tilbyr noe forskjellig og vel lav pris

 

..så derfor forsøker jeg å finne en brukbar pekepinn på hva jeg bør forlange, og sånn sett lurte på om det fantes noe..

 

Jeg får bare undersøke videre .takk unsett :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...