Etaten Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Har nettopp kommet på nett igjen etter at Tiscali stengte linjen min for halvannen uke siden... Historien begynte med at jeg meldte flytting i juni i fjor sommer. Jeg dobbelt-og trippelsjekket at de hadde fått rett ny adresse osv. Det hadde de forsikret de. Så jeg ventet i spenning. Men ingen adsl kom i hus. Først etter 4 måneder så var jeg igjen online. Da hadde min bestilling kommet "bort" som de kalte det. Etter tips fra en hos deres support, så ble jeg oppfordret til å sende inn en skriftlig klage på dette. Denne ble tatt til etterretning, og jeg skulle visstnok få 1-3 måneders fri adsl pga dette. Nå var vi kommet til nov -03. Etter dette så gikk månedene. Jeg ventet i spenning etter fakturaen som burde komme. Men ingenting kom. Jeg ringte og sendte eposter hvor jeg etterlyste disse, og ble gang på gang lovet at jeg skulle motta de. Ingenting kom. Så jeg ventet........ Plutselig var ikke maskinen min online. Jeg ringte inn, og fikk beskjed om at: "Nei den linjen har vi stengt pga manglende betaling den"...... Regningen for å komme online igjen var på strålende 8456.- Denne ble betalt selv om den er minst dobbelt så dyr som det jeg regnet med. FRUSTRASJON!!!! Jeg har i den senere tid lest endel om deres forretningsmetoder, og har ikke tenkt å gi meg på dette. Men har mine mistanker om at jeg ikke kommer langt. Det er vel slik, at jeg bestilte flytting i juni/juli. Da er vel min bindingstid omtrent ute nå? Er vel fra jeg bestilte vel? Måtte bare skrive en liten frustrasjonspost... Noen som har noen gode råd? I tillegg til å skifte leverandør? Noe jeg kommer til å gjøre fort som f... !!
anon12234 Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 BETALTE DU 8500?!?!?!?!!?!??!?!!?!, DET ER JO RAAN!!!!!. TA ÅSSÅ SEND INN KLAGE TIL DE OG TRU MED FORBRUKERFORBUNDET!!.
Znoken Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Send all post som rekomandert og ta vare på alle mailer og hvis du har mulighet til det så loggfør alle samtaler med dem...Ta kontakt med forbrukerrådet og forklar hvordan det ligger ann...De hjelper deg videre med saken...
babbakaørn Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) 8500,- ????? Det kan du få internett til 750,- kr i månden i et år for ! (sjapp hoderegning) R A N ! ! ! ! ! ! ! ! ! Og du betalte nesten det værste (no hard feelings) Endret 4. juli 2004 av babbakaørn
Mio Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hvis du betalte 8500,- for det,så er det en feil ute og går ja!
pstol Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Hadde problem med tiscali jeg og. Etter ett og ett halvt år måtte jeg betale 1000 kr i avbestillings gebyr selv om at binnings tiden var ute. For ikke å snakke om supporten dems som suger big time.
Mr-Zin Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 han betalte vist 8500 etter mange månder, altså dine regninger har blitt sendt til en annen plass. det må ha vært en newbie som har behandlet dine søknader, og problemene kom. det eneste du kan gjøre er å gå til forbruker rådet. lykke til
Mr-Zin Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 men ikke hør på meg jeg er bare drita etter en syk bytur, kom hjem med null dame, kjipt, ass. bor ikke i oslo :/
Vannpistol Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 høres ut som du har fått inkassosalær også på det der eller har du en jævla dyr linje kanskje ? uansett ville jeg sendt nye skriftlige klager.. det der høres ikke riktig ut
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 men ikke hør på meg jeg er bare drita etter en syk bytur, kom hjem med null dame, kjipt, ass. bor ikke i oslo :/ Får man bare pule hvis man bor i Oslo?
So|o Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 (endret) Jeg ville adri betalt et uberettiget inkassokrav. Synes ikke at du skal gi deg med dette. Send klagebrev med kopi til Forbrukerrådet. Endret 4. juli 2004 av asdfgh
Patience Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Får man bare pule hvis man bor i Oslo? Muhahahah... Jævlig godt sagt )))) *lol*
Vannpistol Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Jeg ville adri betalt et uberettiget inkassokrav. Synes ikke at du skal gi deg med dette. Send klagebrev med kopi til Forbrukerrådet. nei akkurat..
ripset Skrevet 4. juli 2004 Skrevet 4. juli 2004 Lykke til med klagen mot Tiscali , men jeg vet av egen erfaring at Tiscali driter en lang marsj i alle klager, men du kan jo førsøke . Skal snart flytte fra her jeg bor, og da blir det ikke Tiscali på min nye adresse, og oppsigelsesgebyret som de vil ha selv om min bindingstid er ute, hkan de bare drite en lang marsj etter, for det får de aldri, ikke før de har dratt meg for retten, eller sendt 20 torpedoer etter meg
Etaten Skrevet 4. juli 2004 Forfatter Skrevet 4. juli 2004 Kan legge til at jeg hadde en linje som før kostet 499. Men som etterhvert skulle koste 329.- . Det var en kampanje i fjor sommer om dere kanskje husker den.. Mitt abonnement skulla iallefall koste 329.- da. Så her har det ballet på seg sinnsykt mye i inkassosalær. Sånn går det vel når en ISP bruker ett inkassobyrå til å få ut sine fakturaer. Nei jeg har ikke tenkt å gi meg. Skal kjøre dem litt iallefall. Var bare nødt å betale denne regningen da jeg måtte komme meg på nett igjen, og pga jeg deler linje med husverten... :-( Oj ja, det går an å få pult utenfor Oslo også. Jeg fikk meg litt i natt selv om jeg for tiden holder til i Kongsvinger av alle plasser :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå