Gå til innhold

Battlefield vietnam maskin skrues av


Anbefalte innlegg

hei har hatt et ganske irreterende problem med BFV midt under spillinga så slutter keyboardet og musa å virke ,lyset i mottakeren slutter å lyse og "mannen min " begynner å springe ut i jungelen uten at eg kan stoppe han.

 

etter en 10 sek kommer det noe som ligner bongotrommelyder ut av høytalerene, og maskinen rebooter.. ja spillet er patcha opp til siste versjon.

 

skjermkortet og all annen hardware er oppdatert med de nyeste drivere.

 

og eg tviler på at det er over oppheting av cpu siden side døren er av og maskinen har ingen problemer med å rippe divx filmer osv..

 

HW:

Asus A7V8X.

Amd 2800XP barton.

Corsair 2700xms 512Mb.

WD 80Gb SE.Seagate Baracuda 80 Gb.

Gf4 4600Ti.

WinXpPro

 

keyboard og mus er av typen "logitec cordless keyboard og cordless optical mouseman"

M\N: y-rj20 keyboard

M\N: m-rr63 mus

 

ja en ting til av og til så begynner mannen min å slenge ut komanndoer i hytt og pine. helt uten noen grunn.

 

og dette kan jo være ekstremt lite hjelpsomt i enkelte situasjoner.

 

og ja eg har rensa både mus og keyboard.

 

hvis det er noen her som har et eller flere råd så hadde det vært til stor hjelp

 

:innocent:

Endret av fenris1979
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags antivirus bruker du? Jeg hadde lignende problemer en stund - og var sikker på att det ikke var virus ettersom jeg benyttet Avast antivirus - jeg tok feil.

 

Ta en liten tur innom http://no.trendmicro-europe.com/enterprise...s/housecall.php og scan maskinen via denne gratis tjenesten - det kan hende du blir like overrasket som meg :p

 

Ellers kan det også virke som om det er hardware relatert. Har du prøvd å spille uten lyd? Disable lydkortet og prøv å spill...virker det da er du iallefall på rett spor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...