Gå til innhold

Spill av samme type som Morrowind og NWN?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd Sacred eller

Beyond Divinity ? Selv har jeg bare prøvd Sacred, og var veldig fornøyd med det .. (har selvfølgelig også prøvd NWN, og Morrowind) :yes:

 

Ellers viss spillet ikke trenger være av nyeste dato så har du jo Gothic II som ligner på Morrowind, eller Star Wars Galaxies som er et mmorpg (SWG kan du finne en 14-dagers trail av viss du vil prøve det)

 

Jeg har prøvd alle spillene selv utenom Beyond Divinity :)

Tror Gotic 2 er det kjekkeste rollespillet jeg har spilt iallefall :)

 

Mvh

Looney182

Endret av Looney182
Lenke til kommentar

Gothic II: Veldig morsomt spill, men det tar desvere ikke mangen dagene før du har klart å drepe den siste dragen. Og det finnes 3 "yrker" du kan ta så det er 3 nesten like måter å gå igjenom det.

 

Morrowind: Det er veldig morsomt å gå opp i level og finne nye våpen og armorer, det er tusenvis av måter å gå igejnom det på. Masse små oppdrag og ekstra ting som du ikke trenger å gjøre, men som kan vær kjekkt å gjøre.

 

Sacred: Veldig morsomt på LAN, jeg har ikke kommet meg igjenom det enda. Første gangen jeg spillte dette spillet trodde jeg det var et minst 4-5 år gammelt, men den gang ei, det var ikke gamelt det nei. Ganske morsomt å kunne spille et spill i mangen timer uten å bruke tastaturer, når jeg spilte hadde jeg tastaturet på bordet og føttene over der. Litt plagsomt de gangene jeg skulle bruke tastaturet. :hrm:

 

SWG: Star Wars Galaxies har jeg bare prøvd den 14 dagers trialen(et par ganger :whistle: ) og jeg har klart å gå lei av det 4-5 ganger, men da har en dag eller to med pause vert nok til at det er veldig morsomt igjen. Lite minus at du må betale 500kr og etter det må du betale 100kr hver måned du skal spille det.

 

Det er bare mine meninger om de spilla, men jeg vil anbefale SWG siden det tror jeg ikke du vil komme deg igjenom+ at du snakker med mangen folk fra forskjellige land. Samfunnet i spillet er så stort og ofte venlig at det er "kos" å sitte å spille det. :love:

 

Hilsen Lars

Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Tja, hvis hun holder ut med litt utdatert grafikk er jo Baldurs Gate 2, Icewind Dale 2 og Fallout serien kvalitets spill uten sidestykke.

Ellers har man jo Temple of elemental evil, Knights of the old republic + expansion pakkene til NWN og Morrowind som er utallige timer underholdning for RPG frelste. Eller hva med et online RPG? Lineage 2 eller Starwars galaxies f.eks.

Lenke til kommentar
Gothic II: Veldig morsomt spill, men det tar desvere ikke mangen dagene før du har klart å drepe den siste dragen. Og det finnes 3 "yrker" du kan ta så det er 3 nesten like måter å gå igjenom det.

 

For noe tull! G2 er jo KONGE, og det tar jo ikke kort tid å gå igjennom det da!

Det er heller ikke linært, som du hinter til!

Et GIGANTSIK spill, men det er litt for vanskelig da...

Gleder meg mer enn NOE ANNET til 3ern, som skal gjøres lettere i tillegg til at det blir et av de beste spillene EVER!

Grafikken blir konge! og i G3 begynner du ikke som en svekling (som i 2ern) men som den mektige soldat som du ender 2ern som!

 

Men, jeg ser at du mener at det er et bra spill, Carrox, men jeg er bare litt uenig på enkelte av punktene dine...

 

KJØP G2 OG IKKE KLAG OM DU IKKE LIKER ET AV VERDENS BESTE SPILL!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Når du mener samme type spill går jeg ut i fra at du mener tematikken i spillet, siden NWN og Morrowind er relativt forskjellige..

 

Siden hun liker de to spillene vil jeg jo anbefale å se på expansion pakkene til de spillene dersom du ikke allerede har gjort det.

 

Av flotte eldre spill er jo forgjengerene til NWN, Baldur's Gate og Baldur's Gate 2 å anbefale samt et av de beste rollespillene jeg har vært borti, og som jeg er overrasket over at ikke er nevnt, nemlig Planescape Torment.

Lenke til kommentar

Anbefaler også Planescape: Torment, som er et av mine yndlingsspill.

En bedre story skal du lete lenge etter.

Buke smme gafikkmotor som BG men bare at alt er mye nermere, slik at det blir mere detaljert.

 

Av andre ting jeg vil anbefale, så blir det Baldurs Gate og Expanition(s) til Morrowind.

Er vel flere gode, men jeg hra ikke vært bitt av RPG sjangeren så lenge.

 

dårlig bateri på tastaturet, så det kan være mange skriveleifs ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...