tdt Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hei! Lurer på hvorfor jeg ikke klarer starte lydsamtale på msn. tidligere hadde jeg isdn da gikk d uten problemer. Nå har jeg trådløs router fra 2 etg ned i kjelleren. Msn virker helt bra utenom når jeg f.eks inviterer en kontakt til lydsamtale.. Da bryter ofte kontakten og jeg blir også logget av! Noen som kan hjelpe meg og komme med tips til å bli kvitt dette kjedlige problemet...?? mvh Newbie på trådløst.
stiiig Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Dette er et forum for bærbare pcer... Bruk skype! Mye bedre og helt gratis...
Jim Rager Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 (endret) Dette er et forum for bærbare pcer... Bruk skype! Mye bedre og helt gratis... Helt enig, last ned skype på www.skype.net Mye bedre lydkvalitet en msn også Edit: feil på linken Endret 1. juli 2004 av citric
Fatboy Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Eg og hadde problem med det.. Ein kan opne portar og slik i routeren, men eg har aldri fått det til.. Eg brukar Realtunnel.. Det er eit prog som lagar ein "tunnel" for MSN slik at du kan snakke Kjetil
tdt Skrevet 1. juli 2004 Forfatter Skrevet 1. juli 2004 ..nytt for meg dette. trodde ikke skulle være forskjell når jeg koblet trådløst.. bærbar. har d-link router. må vist få dette inn med teskje.. takker for hjelpen..
enden Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Flytter denne til programvare jeg. Kategorien er hardware -> bærbare og da er den ment for hardwarediskusjoner, ikke bruk av software på bærbar
Bruun Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Skype! Gleder meg til SkypeOut kommer for fullt, selv om det koster penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå