dajjan Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Det har seg sånn at de kommer opp cl_entryflush når jeg spiller cs,og tingene står stille i 3-5 sekunder,det skjer med jevne mellomrom, utrolig irriterende i lengden er noen som vet hva dette skyldes? Har maskinen i trådløst nettverk sammen med 1 annen maskin,men dette skjer selvom den andre maskinen er av eller på... Har ikke norton,dc.kazaa eller noe annet gående i bakgrunnen Takknemlig for alle svar...
ATi-Radeon Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 rate: 2500 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 kanskje?
Juleniss1 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 eller satt de ned kanskje? hva slags linje har du?
danilovic Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) Trådløst nettverk er opium for CS-gamere! Endret 30. juni 2004 av sosohal
dajjan Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 har skiftet rate og alt det der både opp og ned... har en 704/128 fra tele2
Juleniss1 Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 da er det nok som sosohal sier.. det trådløse nettverket. trådløst nettverk er ikke veldig bra å game på generelt. lite stabilt
dajjan Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Trådløst er noe skvip,men er eneste alternativ her akkurat nå... signalstyrken viser utmerket hele tiden...
Pornstar_Trude Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 cl_FlushEntityPacket kjem på grunn av att half-life fjernar alle Entity'ane på mapet (personar, dørar, kassar osv.) Einaste gong eg har fått den feilmeldinga var når eg og bror min spelte cs med: rate 25000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Begge to kjørte desse rates samtidig på same linje (isdn).
DemoNsouL Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Feilmeldingen kommer enten 1. fordi linjen din ikke gir god nok ytelse til serveren 2. eller fordi du kjører for høye rates (så linjen ikke klarer å følge med) 3. eller du kjører for lave rates At flere på samme linje spiller samtidig kan også forårsake dette, særlig hvis begge bruker for høye rates. Prøv også en annen server, det kan hende linjen din bare rett og slett pinger dårlig mot den serveren du spiller på.
*Starline* Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hvis 2 stk skal spille LAN mot hverandre (trådløst nettverk). Hva bør da rates'a være?
Marti Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Samme det. Kjør Rate 9999, cl_updaterate 30, cl_cmdrate 30. Linja di kommer aldri i verden til å henge med rate 25000, cl_updaterate 101 og cl_cmdrate 101. Trådløst nettverk skal holde til dette.
DemoNsouL Skrevet 1. juli 2004 Skrevet 1. juli 2004 Hvis 2 stk skal spille LAN mot hverandre (trådløst nettverk). Hva bør da rates'a være? Finnes ikke no fasit svar på hva rates bør være. Man må prøve seg frem for best resultat. Bare still rates opp og ned for å finne ut hva som funker best. (husk at begge bør bruke samme rates)
phyxius Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 BAH! kjører trådløst og det er stabilt som bare f.... har ikke fått flushentrypacket en eneste gang, og det er ikke tegn på tap pga det er trådløst
tivers1 Skrevet 5. juli 2004 Skrevet 5. juli 2004 BAH! kjører trådløst og det er stabilt som bare f.... har ikke fått flushentrypacket en eneste gang, og det er ikke tegn på tap pga det er trådløst Og det er en dårlig ting...?
Marti Skrevet 10. juli 2004 Skrevet 10. juli 2004 Trådløst er ikke bedre enn over kabler. Tvert imot. Fordelen med trådløst er at man slepper en 30m lang kabel gjennom huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå