GoldlaXiE Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Ja, kan nokon sei meg det? Er det sånn at eg kan prøve kortet, og viss eg er missfornøyd kan eg sende det tilbake? Eller er det sånn at eg ikkje kan åpne embalasjen..?
TaZ Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) Under finner du noen viktige utdrag fra angrerettloven Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Angreretten kan derfor ikke benyttes av firmaer eller andre som har handlet som ledd i næringsvirksomhet.(jf Angrerettloven § 6, punkt e) Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. Angrerettloven § 12 punkt a) Angreretten kan ikke gjøres gjeldende for lyd- eller bildeopptak eller datamaskinprogram der forbrukeren har brutt forseglingen.(jf. Angrerettloven § 12 siste ledd) Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Dersom du benytter deg av angreretten ifm. med et tilvirkningskjøp(hos oss er dette PC-er som blir tilpasset etter kundenes ønsker), så er du pliktig til å betale de ekstra kostnadene som påbeløper for utført arbeid og medgåtte materialer (jf. Angrerettloven §16 første ledd). http://www.komplett.no/k/k.asp?action=cust...opic=angrefrist Endret 30. juni 2004 av taz
GoldlaXiE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Det er mulig det er posta litt feil ja.. sorry! Takk for svar.. Viss det er sånn eg har forstått det, kan eg da altså åpne skjermkortet å prøve det, viss eg er veldig forsiktig når eg legger det oppi igjen. Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå