CWalken Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Opera er virkelig tingen - på alle måter. Med tabs og mouse gestures blir IE fort en klaustrofobisk affære. Ryddig kan det også være. "Spyware? Hva er det?" sa han retorisk
Medrakil Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 I tillegg er det generelt vanskeligere å hode seg oppdatert med Linux dersom man ikke kjenner dette OS selv. Jeg er selv en aktiv Linux bruker, men jeg anbefaler ingen å starte med dette på en bruks PC om man ikke har kjennskap til det fra før. Er ganske mange distroer som har enten lettfattelige grafiske programmer eller enkelt kan oppdateres fra terminal da emerge sync emerge -pvU world emerge -U world ^____^
Medrakil Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Det som er det viktigste verktøyet for meg som linux bruker er Vmware. Dette er genialt når du trenger Windows til enkelte programmer. Anbefaller sterkt at du anskaffer deg en lisens, hvis du går over til Linux. De har en 30 dagers trail på web. Du finner den på: http://www.vmware.com Lykke til fra en happy Linux bruker Og hvilken av de ørten forskjellige tingene der er det jeg skal laste ned/kjøpe? :S
Goophy Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 (endret) Workstation 4. Edit: La til link. Endret 30. juni 2004 av Goophy
Eonix Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Jeg gir en tommel opp for Opera og FireFox. To kjempe browsere som ikke lider av de samme problemene som IE. Ang den nye service pack 2(beta): He has tracked CWS and its modifications ever since it first appeared last summer, claiming that it is "the most complex, invisible and devious hijacker" ever programmed. He is not joking: We run afoul of CWS not too long ago and the only way to remove the sucker was to replace the entire Windows Registry with a previous version. Even MSIE 6 Service Pack 2 (beta) couldn't provide any protection. Hentet fra følgende artikkel Securityfocus IE blir kun brukt til Windows Update her hjemme hos meg. Sluttet å bruke den til surfing for 2 år siden ca.
panzerwolf Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 IE blir kun brukt til Windows Update her hjemme hos meg. Sluttet å bruke den til surfing for 2 år siden ca. Du kan la Windows-versjoner etter 2000 SP3 (tror jeg) laste ned oppdateringene i bakgrunn uten å måtte gå via IE. Bruker det sjøl ettersom jeg bruker kun Opera på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå