Gå til innhold

hvordan gå med composite armor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Full set? Hardcore folk går kun med 4 piece set :):p

hmm det er rart, får de fleste jeg har sett som har composite settet har fullt sett på,

på eclipse servern så er det sånn værtfall :)

Da er det pga de ikke er hardcore *blunk*blunk* :p;)

Full set? Hardcore folk går kun med 4 piece set :):p

..så wookiees er hardcore, uansett? :!:

Ja seff :D

 

Hmm vel: Folk går med hva de vil... Personlig bruker jeg ikke mer enn 4 pieces(Helmet, Chest Plate, Gloves og Boots) ganske enkelt fordi du ikke trenger mer enn de for å ha beskyttelse over alt, mao: Mindre encumbrance og du kan ha på deg pants/skirt/whatever på beina :!: Eneste hake er vel at skaden blir fordelt bare på de delene, så de blir fortere brukt opp, men egentlig blir decayen så skjeivt fordel uansett(det blir jo seff ikke mer decay av det bare konsentrert på de 4 delene, blir ikke dyrere eller no(så det blir billigere å kjøpe der og da, men de blir fortere slitt(uansett blir jo chestplaten mest ødelagt i et fullt set så du må skifte ut den før osv)))

 

noen som skal til death watch bunker å skaffe mandolorian armor? :dontgetit:

ikke jeg hvertfall :p

 

Jobber med saken :p ... men først må jeg jo få meg de hersens bh armor delene, og de få Black Sun spawna som er er jo så gniene med bh armor drop at det er til å grine av... Har bare fått 2 deler til nå :cry:

Endret av So
Lenke til kommentar
Full set? Hardcore folk går kun med 4 piece set :):p

Det er fordi mange hardcore spillere utnytter en bug som kom samtidig med introduksjonen av wookie armour. Wookier kan ikke benytte spesielle deler av en armour, derfor ble skade gitt til disse spesielle delene, flyttet til chest-delen. Bug'en går ut på at dette gjelder også på andre armours, når spillerene ikke benytter disse delene. Riktignok fører dette til at chest-delen går i stykker mye fortere. Jeg husker ikke nøyaktig hvilke deler dette gjelder, desverre.

 

Hardcore spillere har ofte nok spenn til å kjøpe ny armour oftere, og derfor bruker de heller mer penger på armour, og slipper mye encumberance. Logisk nok, hvis man har pengene.

 

Jeg vet ikke om den bug'en ble fikset i Patch #9. Dersom bug'en er fikset kan det jo hende hardcore spillerne (som du kaller dem) har innsett at enkelte deler gir mer encumb enn det er verdt, i forhold til beskyttelse. Dette kommer jo også an på hvordan de har migrert HAM'en (health, action, mind), hva slags profession de bruker, hva de trenger mest av i HAM'en osv.

 

Så fordi om en ser enkelt spillere som benytter så og så mange deler av den og den armouren, betyr det ikke at det er det beste for en selv.

Lenke til kommentar

Den buggen ble fikset når resten av wookie armoren ble introduser nå for ikke lenge sia.

uansett så opplever jeg det slik at boots og gloves tar imot mest skade hos meg, ikke altid jeg løper rundt med chestplaten heller.

 

f.eks mot NS bruker jeg kun gloves, boots og helmet med untak av Elder der jeg må ta på chestplate.

Endret av DataChild
Lenke til kommentar

AndyG:

 

Var jo halvveis en spøk da :)

 

Men jeg ser folk går med forskjellig... virker som det er en smaksak :p

 

Et par av de beste PvP folka jeg kjenner bruker ikke full set og noen gjør det... Jeg vet nok egentlig for lite om det til å skjønne hver enkelts grunn osv... Men jeg vet at 4 deler fungerer fint for meg og derfor bruker jeg det :)

Lenke til kommentar

Hvor mye armor du har på deg kan jo være smart å vurdere fra fiende til fiende (i pvp), skal du slåss mot en rifleman så er vel hjelm det viktigste og hånd armorn er vel egentlig unødvendig å ha på seg! Skal du slåss mot en fencer så vil jeg anbefale å ha stun armor på alt som kan! (jævla scatter hit!)

Lenke til kommentar
Hvor mye armor du har på deg kan jo være smart å vurdere fra fiende til fiende (i pvp), skal du slåss mot en rifleman så er vel hjelm det viktigste og hånd armorn er vel egentlig unødvendig å ha på seg! Skal du slåss mot en fencer så vil jeg anbefale å ha stun armor på alt som kan! (jævla scatter hit!)

Psg? :)

Lenke til kommentar

Å nei du, treffer ikke på Pikemen i PvP lenger :roll:. Det går vel for det meste i Atlantis, Tiberon og andre Jedis (som jeg ikke bruker armor mot såklart) Men skulle uhellet være ute så har jeg en armor equip macro.

 

Går jeg sammen med andre overt så pleier jeg faktisk å ikke bruke noe armor. Det har vel kanskje litt med proffs å gjøre også Meinel :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...