Gå til innhold

Mmorpg spill !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk er jeg selv på jakt etter et fengende MMORPG som jeg kan bruke litt tid på i ferien. Har nettopp hatt rimelig store utgifter på hardware, så jeg ville også gjerne finne noe hvor jeg ikke trenger betale for account.

 

Leste faktisk nettopp en tråd her på forumet hvor en bruker nevnte PristonTale. Det er visstnok et gratis MMORPG spill i full 3D, og som fortsatt er i beta-versjon og koster ingenting. Jeg hadde forøvrig problemer med nedlastingshastigheten når jeg prøvde det offisielle mirror, så jeg fant et mirror som ikke var lenket fra den offisielle siden, ved å søke etter .exe fila på google.

 

URL til PristonTale: http://eng.pristontale.com/

 

Et annet spill jeg kan nevne er RagnarokOnline. Spillet er offisielt ikke lengre en beta, men for å være ærlig synes jeg ikke det virker helt fullført. Men det er skummelt avhengighetsskapende, og man får bare 15-dagers gratis trial. Dette er et MMORPG spill som ligner Diablo II, men stemningen er munter og med en koselig anime-feeling over det hele. Verdt å ta en titt.

 

URL til RagnarokOnline: http://www.euro-ro.net/

 

Jeg kan heller ikke unnlate å nevne World of WarCraft. Dette spillet har beta-påmelding 5. juli, og du har muligheten til å være en av de heldige utvalgte beta-testerne! Jeg skal definivit melde meg på :D

 

URL til World of WarCraft: http://www.blizzard.co.uk/wow/

 

Lykke til! Håper du finner noe du liker :)

Lenke til kommentar

Alle som har lyst til å begynne å spille EverQuest og som trenger en partner som kan få dem litt i vei, og spille med vedkommende, så bare ta kontakt med meg :) Jeg er på tredje året nå, og det kribler like mye i magen under loadingen enda. (Ikke deg Treblad :p)

Lenke til kommentar

EverQuest er i grunn bortkastet å sette seg inn i nå. Spesielt av 2 grunner. 1: Det begynner å bli ganske gammelt nå, så grafikken er brukbart dårlig. Så klart bør jo ikke grafikken ha noe å si. Men den begynner å bli virkelig dårlig i EverQuest nå.

2: EverQuest II er ute innen få måneder. Beta i Europa starter ganske snart.

En annen grunn til ikke å starte på EverQuest nå, er det at de fleste som spiller fremdeles, har allerede en lvl 65 char med über lewt utstyr. Er vanskelig å begynne fra bunnen av nå. Det merker jeg allerede i spill som Dark Age of Camelot også, som er langt fra så gammelt.

Men på den annen side så er fremdeles EverQuest et meget godt og solid mmorpg som er absolutt verdt en titt hvis du er klar over hva du begir deg ut på.

Lenke til kommentar

Du har rett på alle punkter, DavidH, men EverQuest og EverQuest 2 skal faktisk drives av to helt forskjellige teams. Dette betyr at EverQuest vil leve etter at EverQuest 2 kommer ut, og derfor være et verdig alternativ. Dessuten så skader ikke en 30-dagers trial.

Lenke til kommentar

jeg foreslår at du holder deg unna Priston Tale. Det spilte jeg i en god stund, helt til jeg innså hvor dårlig det egentlig var.

 

Knight Online er ganske bra, vet ikke om det er i beta-stadiet enda. Spilte en måned og to før jeg ikke orket mer, men spillet var i det fulle og det hele ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...