moshpit Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har de deT? veldig ustabilt og litt tregt her nå? Lenke til kommentar
piit Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Har de deT? veldig ustabilt og litt tregt her nå? Samme her. (Nannestad, nær Gardermoen) Virker som det er ok igjen nå, men hadde packetloss på 76% en liten halvtime. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Jessheim her... så veit hvor nannestad er Lenke til kommentar
palh Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg har EGENTLIG tiscali, men siden jeg for under en mnd. siden sa opp mitt abo der tok tiscali og koblet meg fra 2 mnd FØR bindingstiden var over!!! !!! dette var ikke bra for meg i og med at jeg da må ha montør på nytt. Ringte til tiscali og spurte hva de hadde gjort lovet de meg internett igjen så fort som mulig. Det som da skjedde var at jeg fikk BLUECOM!! !! i alle dager for noen snøsokker! MEN har i de 3 timene jeg har hatt bluecom nå virker det MER ustabilt enn tiscali(tro det eller ej) Lenke til kommentar
chop Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 treigt er det ikke, men linja har falt ut et par minutter i natt. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) stemmer, samma problemet her på lillestrøm, og 2 kompiser har akkurat samma problemet på strømmen. Mega treigt, var det et par dager siden også. da var det helt ekstremt. *Leifen* Endret 29. juni 2004 av Valent Lenke til kommentar
Cool Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg plages også, ramler ut noen ganger. (Røra, Nord-Trøndelag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå