rvenes Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Kva er beste gratis program for dette? Har testa adshield og admunker, men dei er ikkje gratis.
Nosferatu Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Prøv Ad-Aware.. Gratis i personal Edition Husk å oppdatere når du har installert, gjøres i programmet Lavasoft (ad-aware)
rvenes Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Adaware fjerner jo ikkje reklame på websider. Den søker vel kun etter spyware?
AMD-King Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Skulle hatt noe gratis jeg også. Det må være et must for modembrukere. Bare tenk på hvor mange sekunder man sparer på å ikke laste ned reklamebannere og flash-filer.
rvenes Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Den har tatt bort 115mb på under 1 måned.
CAT0 Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Prøv Mozilla / Mozilla Firefox med adblock, http://adblock.mozdev.org/
rvenes Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 Tester den no! virka bra jo. hehe.. slutt på reklamen heretterdags no ja!
AMD-King Skrevet 28. juni 2004 Skrevet 28. juni 2004 Tester den no! virka bra jo.hehe.. slutt på reklamen heretterdags no ja! Mangler bare en god måte å formidle dette til modem/ISDN brukere og andre som ikke liker reklame. *laster ned selv og tester*
rvenes Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Skrevet 28. juni 2004 (endret) Kanskje litt tricky og installere den. Først må du installere Mozilla weblesern. http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/fir...oxSetup-0.9.exe også er det ganske enkelt nok berre og åpne denne fila i Mozilla weblesern http://adblock.mozdev.org/adblock-0.5-dev.xpi Da får du spm. om du vil installere eit filter. Mangler bare en god måte å formidle dette til modem/ISDN brukere og andre som ikke liker reklame. *laster ned selv og tester* happy.gif Kanskje ein artikkel på framsida på hw.no hadde gjort seg? Endret 28. juni 2004 av Cornel
.V. Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kombinasjonen Opera og brannmur med reklamefilter funker fint for meg, tar stort sett alt av reklame(Opera sin reklame inkludert...)
.V. Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Fins det noe lignende for Opera? Opera har innebygd reklamefilter.
Prelude Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 jeg er meget godt fornøyd med proxomitron kombinert med oppdaterte og meget avanserte filtre fra JD5000's filtere. det fine med proxomitron er at den jobber på proxy nivå og kan filtrere vekk reklame og popups med mer for en hel pc-park, uansett OS eller browser, via en eneste maskin som kjører proxomitron det beste er vel at både proxomitron og de oppdaterte filtrene fra JD5000 er 100% freeware
rvenes Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Skrevet 29. juni 2004 Hmm vil dette fungere da eg allerede bruker ein proxy server til internett'n min?
Hawkie Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 her er et greit lite tips: c:\windows\system32\drivers\etc der finner du en fil som heter hosts Åpne den med wordpad og legg inn de forskjellige reklame addressene du finner der du surfer med 127.0.0.2 som addresse. I min har jeg disse oppføringene og de fjerner 90% av reklamen der jeg surfer: 127.0.0.2 vg.inpoc.no 127.0.0.2 ads.vg.basefarm.net 127.0.0.2 adm.ad.asap-asp.net 127.0.0.2 flash.vg.no 127.0.0.2 primetime.ad.primetime.net 127.0.0.2 ad.no.doubleclick.net
shamanix Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Kva er beste gratis program for dette?Har testa adshield og admunker, men dei er ikkje gratis. Bruk en firewall som heter "Outpost Firewall". Med den kan du også legge inn blocklists hvis du bruker en plugin som heter Blockpost.
.V. Skrevet 29. juni 2004 Skrevet 29. juni 2004 Jepp, den jeg også har. Har omtrent ikke sett reklame siden jeg installerte den.
Prelude Skrevet 30. juni 2004 Skrevet 30. juni 2004 Hmm vil dette fungere da eg allerede bruker ein proxy server til internett'n min? Ja det du gjør da er å sette opp proxomitron, i instilligene til programmet trykker du på 'proxy' knappen og taster inn adressen til proxyserveren du bruker. i IE/mozilla/opera/whatever så taster du inn i proxy instillingene for HTTP ip adressen til maskinen som kjører proxomitron og port 8080 som er standardporten (forutsatt at du kjører proxo på en annen maskin, kjører den på den samme maskinen bruker du localhost). når du da prøver å åpne en webside så vil proxomitron scanne og filtrere trafikken til den ekte proxy'en og sjekke og filtrere svarene den får ifra proxy'en før siden blir levert til browseren din dette fungerer strålende med meg som ikke bare kjører proxomitron, men også i tillegg en skikkelig proxy på den samme maskinen. med meg så er ruten webben går gjennom slik: browser <--nettverk--> proxomitron <--> Proxy+ <--> internett via ISDN. i de fleste tilfeller så går websufringen noe raskere, i enkelte tilfeller så er nettsurfingen utrolig raskt når jeg er innom grafisk tunge sider som forandrer seg sjelden og bildene ligger allerede i cachen på proxy'en.
rvenes Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Skrevet 30. juni 2004 Thanks!... kan jo bruke mozila + denne her da... Har ein Windows 2003 server som deler inet (ics) også har eg DSL via parabol gjennom den også, derfor må eg bruke proxy. Kva proxy hadde du som lagra bilda? den reklamefjernern eller den andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå