mantra17 Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Som emnetittel sier; skal ha meg 2 stk. 256 MB PC3200, 3500 eller toppen 3700 gode OC-minne til Infinity hovedkort. Please, ikke'no;"..gå heller for 1 GB.." Toppen 1600 kroner. De må kunne greie opp mot 250 MHz med ikke for høye timings, kanskje jeg skal ta meg en titt på bruktmarkedet.
Lacim Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hvilken sokkel har du? AMD liker timings, Intel liker høye frekvenser.
mantra17 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Skrevet 27. juni 2004 Hvilken sokkel har du? AMD liker timings, Intel liker høye frekvenser. Som skrevet, DFI Infinity nForce2 Ultra 400 socket A. Ja, jeg vet socket A tjener på lave timings, men vil gjerne ha noen tips om hvilke som kunne passet på dette system med en XP 2500+ barton og som klarer å henge med opp mot 250 MHz uten å måtte sette opp latencies noe særlig.
JenkaRiPS Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Som skrevet, DFI Infinity nForce2 Ultra 400 socket A.Ja, jeg vet socket A tjener på lave timings, men vil gjerne ha noen tips om hvilke som kunne passet på dette system med en XP 2500+ barton og som klarer å henge med opp mot 250 MHz uten å måtte sette opp latencies noe særlig. Spørsmålet er vel hvor lave timings du vil ha Skal du kjøre 2-2-2-x, må du nok prøve å få tak i noe brukt BH-5/6. Ett av de beste alternativene er (etter min mening) OCZ sine EB-brikker som git meget god ytelse selv om de kjører "slappe" timings. Gir du dem litt spenning, skal de vel kunne nærme seg 250MHz med standard timings. Finnes også CH-5 brikker som klokker bra på 2-3-2-x, men er ganske store varasjoner fra batch til batch, så det er vel egentlig et sjansespill. Dersom du SKAL kjøre 250MHz FSB med stramme timings, er det kun BH-5/6 som gjelder.
mantra17 Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Skrevet 27. juni 2004 Jeg har tenkt en stund på OCZ EB, så jeg tror jeg tar en tur innom netshop. Har et par ch-5-ram men hadde lyst på noe annet, som disse EB til OCZ. overclockers.se har noen bh-6-ram også.....
endrebjo Skrevet 27. juni 2004 Skrevet 27. juni 2004 Hender at noen nettbutikker har BH-5-brikker inne på lager fremdeles, så du kan jo sende rundt en mail og spørre om de har noen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå