svenzini Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 FÅr Cpu Fan Error, Fatal Error System Halted. Hva må jeg gjøre??? Hjelp Takk
svenzini Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Har satt vifta på sjikkelig og alt skal være normalt.... Er det noen som har tips hva jeg bør/skal gjøre?? Takk
Harryhoover Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 (endret) Heisann 99% sikker på at du da har koplet viften på feil plass. Du kan enten disable CPU fan warning i BIOS hvis du har koplet CPU viften direkte på strømforsyningen eller flytte strømkontakten til CPU viften til rett plass på hovedkortet. Endret 25. juni 2004 av Harryhoover
svenzini Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Skrevet 25. juni 2004 Hei er 100% sikker på jeg har festet cpu på CPU FAN på hovedkortet. Kommer ikke inn i Bios PGa den meldingen kommer opp før jeg kan komme inn der
Harryhoover Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 CPU viften din er vel ikke tilfeldigvis en Enermax Kabinett Vifte 80x80x25mm Enermax Silent Fan ? Har hatt problemer med disse når de koples direkte på hovedkort tidligere, tror det har noe å gjøre med at den variable motstanden som er innebygd for å justere på hastigheten. Om det er en slik vifte bør denne uansett KUN koples direkte på strømforsyningen vha adapteret som medfølger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå