Bogge Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Hei! Broren min kjøpte seg en ny pc nå fra Komplett, når han fikk pc'en startet han opp pc'en, det gikk helt fint. men når han gikk inn på "My Computer" å der var det bare en av to harddisker. Jeg prøvde og hjelpe han, men jeg klarte det ikke jeg heller, men jeg så at det var installert 2 harddisker på "Device manager". men hvordan får jeg den til å bli vist på "My Computer" Noen som vet noe? Takker for svar på forhånd!!!
Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Formater den med Kontrollpanel-->Administrative verktøy-->Datamaskinbehandling-->Diskbehandling... NTFS filsystem hvis du kjører WinXP. Du kan eventuelt gjøre det samme med Partition Magic. Det er et program som er lett å bruke til denslags, men det koster penger såvidt jeg husker...
Bogge Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Takker så myeforhjelpen. Fant ut av det med hjelp av innlegget ditt!!!
Cluster1 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hadde samme problemet selv.. takk for svar og search funksjonen på forumet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå