~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 (endret) Syntes CS har blitt en kjipt spill, folk bruker hele livet sitt på dette spillet, sier ikke at spillet er veldig dårlig(bortsett fra grafikken) men syntes CS har blitt et dumt og sykt spill. De som spiller det blir sykelig opptat av spillet! hvem vil bruke så mye tid på et fps`? min menning=) oppfordrer til debatt, post bare hvis du har noe å komme med=) edit: skrive leif og omformulering Endret 24. juni 2004 av ~Alex~
ebzter Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Here we go again... CS var morsomt, så ble det kjipt. Det er min erfaring.
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 hehe, here we go again men men, får hive meg på. å kalle CS et nerde spill blir jo litt feil da, mange andre som spiller spill som diablo 2, som også begynner og dra på årene, men å kalle de som spiller det for nerder blir jo helt galt. Personelig syntes jeg det er litt smak og behag, jeg liker ikke CS, absolutt ikke mitt type spill, aldri vært det heller. Men jeg skjønner at folk spiller det!
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) *utdrag* Men jeg skjønner at folk spiller det! *utdrag* forstår du hvorfor folk sitter med dette spillet flere timer hver dag i flere år? Endret 24. juni 2004 av ~Alex~
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 samme grunn at du spiller Star Wars Galaxies flere timer per dag per år..
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) samme grunn at du spiller Star Wars Galaxies flere timer per dag per år.. Gir deg 4 halvgode argumenter... 1.spiller ikke galaxy fler timer hver dag... 2. Tør påstå at galaxy er et mere variert spill en CS.... 3. Gameplayet i Galaxy er lagt opp til at man skal bruke en del tid, det er ikke fpser lagt opp til 4. Har spilt Galaxy i 3 uker nå ikke i et par år Endret 24. juni 2004 av ~Alex~
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Ser du endret topic, smart valg.... On Topic: FPS gameplay kan være like variert og langvarig som rollespill. Poenget er at siden CS er online osv, så kan man spille det like lenge som et hvilket som helst rollespill. Det å påstå at alle de (sett inn sykt tall) folka som spiller CS er CS nerds blir helt feil
adyton Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 *utdrag* Men jeg skjønner at folk spiller det! *utdrag* forstår du hvorfor folk sitter med dette spillet flere timer hver dag i flere år? Er ikke det at selve spillet er så fasinerende, at man blir overasket over grafikken. Det er utfordningen. Å bli bedre, være bedre enn kamerater eller klaner. Akkurat som fotball. Det er ikke så veldig festelig å sparke en ball 8 timer om dagen. Men det er at man føler utvikling av seg selv og laget som driver deg til å spille om og om igjen. Selv om det ser likt ut i det store perspektivet er det ikke ett skudd, fragg, taktikk eller bevegelse som er lik en du har gjort før. Og å si at CS er for nerder og at bare syke folk spiller cs er litt vel usakelig. Kjenner noen syke cs spillere, men alle er det ikke.
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 sier bare at CS har blitt et kjipt spill pga de som spilller det, kan så klart ikke sette alle i en bås men det er en grei skjisse. Burde også nevene at CS er spill du elsker eller hater... (hvertfall hos de felste) klarer ikke helt å se hva man kan elske i CS men...
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 (endret) *utdrag* Men jeg skjønner at folk spiller det! *utdrag* forstår du hvorfor folk sitter med dette spillet flere timer hver dag i flere år? Er ikke det at selve spillet er så fasinerende, at man blir overasket over grafikken. Det er utfordningen. Å bli bedre, være bedre enn kamerater eller klaner. Akkurat som fotball. Det er ikke så veldig festelig å sparke en ball 8 timer om dagen. Men det er at man føler utvikling av seg selv og laget som driver deg til å spille om og om igjen. Selv om det ser likt ut i det store perspektivet er det ikke ett skudd, fragg, taktikk eller bevegelse som er lik en du har gjort før. Og å si at CS er for nerder og at bare syke folk spiller cs er litt vel usakelig. Kjenner noen syke cs spillere, men alle er det ikke. sier ikke at det er bare nerder som spiller CS... din beskrivelse av CS hørtes ut som en beskrivelse av å bestige mount everst eller en annen stor oppgave hvor stor vilje styrke og uttholdenhet trenges, minner om CS bare er et dataspill hvor poenget er å drepe felst mulig... Endret 24. juni 2004 av ~Alex~
adyton Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Synes cs er et greit spill. Og er veldig ening at det har tap seg public. Den nye generasjoen spillere har ødelagt mange gode cs miljøer.
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Synes cs er et greit spill. Og er veldig ening at det har tap seg public. Den nye generasjoen spillere har ødelagt mange gode cs miljøer. enig=) et kort og godt inlegg jeg er enig i!
FenrisC0de Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 *utdrag* Men jeg skjønner at folk spiller det! *utdrag* forstår du hvorfor folk sitter med dette spillet flere timer hver dag i flere år? Er ikke det at selve spillet er så fasinerende, at man blir overasket over grafikken. Det er utfordningen. Å bli bedre, være bedre enn kamerater eller klaner. Akkurat som fotball. Det er ikke så veldig festelig å sparke en ball 8 timer om dagen. Men det er at man føler utvikling av seg selv og laget som driver deg til å spille om og om igjen. Selv om det ser likt ut i det store perspektivet er det ikke ett skudd, fragg, taktikk eller bevegelse som er lik en du har gjort før. Og å si at CS er for nerder og at bare syke folk spiller cs er litt vel usakelig. Kjenner noen syke cs spillere, men alle er det ikke. sier ikke at det er bare nerder som spiller CS... din beskrivelse av CS hørtes ut som en beskrivelse av å bestige mount everst, minner om CS bare er et dataspill hvor poenget er å drepe felst mulig... Hvordan du klarte å kombinere beskrivelsen av clan gaming osv til å minne deg om å bestige mount everest vet ikke jeg! Å si at poenget med CS bare er å drepe flest mulig er akkurat som å si at poenget med fotball er å score flest mål. Akkurat samme greia!
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Ser du endret topic, smart valg.... On Topic: FPS gameplay kan være like variert og langvarig som rollespill. Poenget er at siden CS er online osv, så kan man spille det like lenge som et hvilket som helst rollespill. Det å påstå at alle de (sett inn sykt tall) folka som spiller CS er CS nerds blir helt feil jeg gjorde inviduel sammenlinging CS og galaxy fra mitt synspunkt, ikke alle fpser og rollespill....
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 *dropper quotingen* poenget med fotball er jo å score måll=) mulig jeg har misforstått spillet litt men trodde det var det viktigste
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 syntes dette har blitt en krangle post fremfor en diskusjon, kankje jeg og earth burde slippe til noen andre? trapper litt ned jeg=)
christaaah Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz!
ATi-Radeon Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 herregud, omfg ingen som har hørt om forskjelige smaker?? jeg blir seriøst lei nå, ja pga. dere!!!!
~Alex~ Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 synes ikkje nokken av dokkar nobs bør snakke om cs tbh, public eskje cs public er et greit sted å utvikle seg og øve den første tiden, men til alt annet suger det. og til alle dere som ditcher cs vet nada om ka dokkar snakkar om, suckerz! du kommer ikke med noen gode argumenter, bare sier tull, du har ingen grunn til å være i et forum hvis du ikke kan utrykke deg bedre enn det du akkurat gjorde
Anbefalte innlegg