Stig Jøran Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Har et problem er. Blir logget av msnen (messenger 6.2) min gangske så ofte, går ca 5 min mellom hver gang. Noen som har noen forklaring på dette? Vet at jeg ikke blir logga på en anen plass, så det kan det ikke være. Endret 23. juni 2004 av Stig Jøran
termi.- Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 høres ut som en ustabil internett tilkobling er litt usikker...har du 56k modem??
Stig Jøran Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Kommer ikke opp noe feil av noe slag Nedlastinger stopper heller ikke opp Jeg har adsl fra tele2 704/128 vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
THacker Skrevet 24. juni 2004 Skrevet 24. juni 2004 Har samme problem på jobben. Der har jeg ikke mulighet å oppdatere msn'en pga firewaller og shiit (msn 4.7 muhahaha)... Der oppfører den seg sånn at med ujevne mellomrom logger den seg av, og så på igjen etter noen strakser.. sånn hos deg å? Jeg har ikke opplevd noen problemer med 6.2.... Skjønner ikke at det skal være et problem i den versjonen.... Det virker jo som det er msn'en det er noe gæli med siden jeg har hatt samme trøbbel med tidligere versjoner... men dette med ustabil internett er et godt poeng....
Stig Jøran Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Skrevet 24. juni 2004 Har samme problem på jobben. Der har jeg ikke mulighet å oppdatere msn'en pga firewaller og shiit (msn 4.7 muhahaha)... Der oppfører den seg sånn at med ujevne mellomrom logger den seg av, og så på igjen etter noen strakser.. sånn hos deg å? Jeg har ikke opplevd noen problemer med 6.2.... Skjønner ikke at det skal være et problem i den versjonen.... Det virker jo som det er msn'en det er noe gæli med siden jeg har hatt samme trøbbel med tidligere versjoner... men dette med ustabil internett er et godt poeng.... Mulig jeg bør vente en stund, og se hva som skjer med nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå