FuglFøniks Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Morn Har bygd en venns Shuttle her nå, og får jeg går på sak vil jeg anbefale ALLE å kjøpe en Shuttle/barebone PC. Denne hadde rett og slett geniale løsninger. Men det jeg lurer på er: - Han har en P-ATA HDD og en CD-brenner/DVD-spiller. - Det er to innganger til IDE kabeler, og en inngang til floppy (...som han ikke har) Hvordan skal jeg da kople dette? Master/Slave og sånn tenker jeg altså på... Håper noen kan svare meg får jeg tar kvelden nå =) På forhånd, takk for alle svar pain Endret 23. juni 2004 av pain
Kjetil77 Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Sett harddisken på master på den primary IDE og DVD/CD på master på secondary
Porky Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hard disk som master CD/dvd som slave Og i bios velger du "ingen floppy"
FuglFøniks Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Skrevet 23. juni 2004 Hard disk som masterCD/dvd som slave Og i bios velger du "ingen floppy" "Ingen Floppy"? Mener du at jeg ikke skal ha den i boot device? Hva skal rekkefølgen da være? Takk for raske svar da!
Kjetil77 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Hvilken shuttle er det? Har du aktivisert begge ide-kanalene i bios? Bruk harddisk på en kabel. cd på den andre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå