dan1el Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Av en eller annen grunn har jeg nå 2.2 KB/s med Bluecom. Jeg bor i Porsgrunn om det er relevant ... Det varierer jo også litt. Jeg er nede på 300 B/s og opp til 2.2 KB/s Noen andre som opplever at Bluecom er tregt i dag? Endret 23. juni 2004 av dan1el
kentbj Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) jepp. Er treigt her og. Holdte på å gi opp med å svare på denne posten... Bor i Horten hilsen kent ------------------------------------------------------------------------------------------------ 23.06.2004: Problemer med sentral node i BlueComs nett Vi har for tiden problem med en sentral node i nettet etter en oppgradering natt til i dag. Dette gjelder kunder på østlandet, sørlandet og vestlandet sør om Sogn og Fjordane. Problemet er lokalisert og feilretting pågår. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Endret 23. juni 2004 av kentbj
agvg Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Av en eller annen grunn har jeg nå 2.2 KB/s med Bluecom. Jeg bor i Porsgrunn om det er relevant ... Denne limken er kjekk: http://www.bluecom.no/privat/kundeservice_...at/driftstatus/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå