Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT admin.gebyr? wtf?


Anbefalte innlegg

Fikk akkurat ny faktura fra ngt, MEN denne gangen var det litt dyrere ha, fakturagebyr 15 kr??? WTF?

 

Det har det aldri vært før, har jo en kontrakt på en fast pris, ikke plootseli +15 kr..

 

Og hva i all verden er et administrasjonsgebyr/fakturagebyr... er det plutselig blitt dyrere å sende regninga i posten?

 

Blir så mektig provosert!!! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm, min sløvhet sørget for at jeg ikke fikk med meg dette, takk.

 

Men uansett synes jeg det er galt, man burde heller få rabatt hvis man fikk faktura pr e-post. Det er jo ikke dyrere å sende fakturaen nå en det var for en måned siden.

 

Jeg synes man heller skal belønne enn å straffe kunder på denne måten.

Lenke til kommentar

Ellers er det jo en idé å trekke fra kr. 15 som betalingsgebyr når du betaler. Det kan du gjøre når du blir belastet gebyrer som ikke er avtalt (og har god tid og er klar for litt krangel). Med NGT går nok ikke dette da de har tilbudt en løsning uten dette gebyret. (og i tillegg nok vil sette ned linjen til ISDN dersom du ikke betaler.) Men for andre kan dette være fin sport.

Lenke til kommentar

Ta en titt i betingelsene og på prislisten til NGT. Under prislisten står det en egen pris for papirfaktura. Nå står det ingen dato for når betingelsene sist var endret, men jeg vil anta at det har stått der en god stund og da må man nok bare pent betale fakturagebyret.

Lenke til kommentar
Ellers er det jo en idé å trekke fra kr. 15 som betalingsgebyr når du betaler. Det kan du gjøre når du blir belastet gebyrer som ikke er avtalt (og har god tid og er klar for litt krangel). Med NGT går nok ikke dette da de har tilbudt en løsning uten dette gebyret. (og i tillegg nok vil sette ned linjen til ISDN dersom du ikke betaler.) Men for andre kan dette være fin sport.

Ville ikke prøvd det uten å ha tilgang på en advokat...uansett om vi snakker ngt eller noen andre.

 

Krangle om 15kr. mnd. blir smålig....er jo bare å be om epost faktura.

 

Har du råd til pc så har du råd til 15kr. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...