FORD..NOZ Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 når vi nå snakker om star wars Galaxies, hav er system kravene til spillet?
Xeenon_ Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Og med meg som master commando og 4444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: 250sp holder nok ikke til det nei lille rosa wookie Stygg skriveleif
FredrikFtw Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Og med meg som master commando og 4444 BH sammen med Phoenix-Hawk = pwnage edit: lille wookiee? er større en deg i hvertfall.. dessuten er jeg ROSA!! :err: En rosa wookiee damene digger meg i hvertfall ja, de tror vel de snakker med en dame og.
The_Firm Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Spør du meg så er Tera Kasi Master den beste proffesion etter Jedi. TKM med 80% kinetic, eller 30%stun Composite armor og par buffs fra den lokale guild doktoren og danseren og du kan ta en hel gjeng med Rancors alene om du så vil. I tillegg er det godt å ha scout 4044.. Går for TKM og Combat Medic nå. -=Legion of Elite Warriors=- -=Nightdweler=-
JRL Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 tkm er ok i pve og ok i pvp, men ikke veldig bra i noen av delene, for pve er rifleman det best range profe og dette er også et glimrende pvp prof, melee pve må jeg nok si at swordsman er det beste, men dette profe suger i pvp(vist du ikke slåss mot folk uten armor) CM er et utrolig farlig prof, men har blitt fixet litt på nå som gjør de ganske mye dårliger med tanke på speed, og range! Har ikke blitt angrepet av en cm på en lang stund nå, men vist powern er den samme så er det fortsatt meget farlig! En annen ting: hvorfor bruke stun armor mot rancors?? Dette er vel litt over kill!
The_Firm Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Stun armor er en must have i PvP ikke mot Rancors. 80% kinetic er den jeg bruker mest av.
Carl M Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 tkm er ok i pve og ok i pvp, men ikke veldig bra i noen av delene, for pve er rifleman det best range profe og dette er også et glimrende pvp prof, melee pve må jeg nok si at swordsman er det beste, men dette profe suger i pvp(vist du ikke slåss mot folk uten armor)CM er et utrolig farlig prof, men har blitt fixet litt på nå som gjør de ganske mye dårliger med tanke på speed, og range! Har ikke blitt angrepet av en cm på en lang stund nå, men vist powern er den samme så er det fortsatt meget farlig! En annen ting: hvorfor bruke stun armor mot rancors?? Dette er vel litt over kill! Ganske enig med deg, de profsene jeg syns er best er fencer eller rifleman...
Tahiro Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 SWG har virkelig blitt til ett tragisk MMORPG. Helt utrolig ... men nå skal alle være best av de beste . Er så teit at noen proffesions er best i det og det...sånn det går når de har ett combat system styrt av verdier.
Sliff Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 PvP delen ja... Med buffs og armor kan jeg ha duel mot en TKM i all evighet ingen av oss blir incap... Gleder meg til Combat Revamp
Playmaster Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 PvP delen ja... Med buffs og armor kan jeg ha duel mot en TKM i all evighet ingen av oss blir incap...Gleder meg til Combat Revamp Som er fastsatt til slutten av 2004/2005
~Alex~ Skrevet 6. august 2004 Skrevet 6. august 2004 greit nok det da, taper alltid duelene... hvis du er en newbie[uten novice elite prof] tell citrus for en duel, med db må vel finnes noen jeg kan dominere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå