albions Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 For ei stund siden kjøpte eg cs:cz installerte det og spillte det via det derre dritt steam. Slette det for noen dager siden for å så installere det på ny.... Men nå funker det ikkje lenger... Jævla dritt... noen som har tips om ka som er feil
albions Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 Ingen egentlig... kvar gang eg klikker på steam programmet.. så kommer det berre opp update osv...
Treat Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 kanskje gi den litt tid eller sjekke at portene til update er open om du har fw eller lignende
Lautsprecher Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Denne meldingen du får? Isåfall, hva betyr d? Engelskkunnskapene ikke helt gode? LES!
albions Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 HAr fått den meldingen og ja... men når eg endlig har updatert spillet via steam osv, så skal eg komme inn på spillet... det står og loader og så når det er ferdig å loade så hopper spillet plutselig ut... og det iriterer meg noe /¤##&¤%(¤¤
Bluebeans Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 (endret) Denne meldingen du får? Jeg fikk også den nå.. OMFG HV@ GJØR JEG NÅ LIZZM!!!!!!!1111!! HELP ME!!1 HASTER!111! HVA SKAL JEG GJØRE!!11 Jobber med saken, prøver å finne ut hva man skal gjøre EDIT: Svaret er så enkelt, bare slett ClientRegistry.blob og prøv igjen. Gjerne flere ganger. Funka på første forsøk over her.. Endret 23. juni 2004 av niXon^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå