Gå til innhold

Opera7.5 henger seg

Montag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Opera som standarleser i lang tid, men fikk problemer en tid etter å ha installert 7.5. I starten funket Opera helt greit, men så startet den å henge/fryse seg. Den fryser nedlastingen av absolutt alle sites, kommer seg rett og slett ikke inn på sidene. Har prøvd å kjøre ulike versjoner av Opera - alt fra 7.21, 7.23, 7.5 og 7.51 - men det samme problemet i alle.

Nå er jeg tvunget tilbake til Explorer - meget utilfredsstillende for en som er vant til Operas overlegne ytelse. Her går det imidlertid greit å komme seg ut på nettet.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få tilbake Opera??

Kjører WinXP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får kjøre en sånn en som Opera brukere synes er så morsomt:

Kjør IE da!!!!!!!!! Opera suger

Nei fra spøk til revolver her. Problemet ditt ligger i Operas libraries som har på ett eller annet vis blitt "skrudd", noe som desverre av og til skjer med mange programmer. Mitt forslag er en total uninstall, deretter fjerner du manuelt alle sport etter mappen til Opera. Etter dette restarter du og reinstallerer Opera.

OBS: Å installere flere versjoner av Opera oppå hverandre bare øker problemet siden uninstall rutinen da ikke vil få med seg alle rester.

Søk gjerne også i registry etter "Opera Software" og slett disse nøklene før reinstall.

Skrevet

Takk for feedback.

Jeg har foretatt komplett uninstall mellom hver installasjon av Opera, så jeg tviler på om det er der problemet ligger. Har i tillegg kjørt opprensking i registeret med Registry Mechanic og alle problem er fikset der.

Noen andre forslag????

Skrevet

Ingenting av betydning der. Andre forslag til hva dette kan være?

Har forresten kjørt et par registerverktøy, antivirus og SpyBot + AdAware, men jeg finner ingenting. Dette begynner å bli frustrerende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...