Gå til innhold

Vin Diesel sitt eiget spel er faktisk bra.


siDDis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå har eg spelt igjennom og er 100% overbevist om at detta er klart det besta spelet eg har spelt hittil i år. Voice actinga er kanonbra gjennomført og grafikken er veldig bra, sjølv om den har sine små bugs.

 

Mykje bra humor og kanon mykje action. Er kanskje litt kort, og har ingen multiplayer muligheiter. Men det er mykje replay value her.

Lenke til kommentar
nå har eg spelt igjennom og er 100% overbevist om at detta er klart det besta spelet eg har spelt hittil i år. Voice actinga er kanonbra gjennomført og grafikken er veldig bra, sjølv om den har sine små bugs.

 

Mykje bra humor og kanon mykje action. Er kanskje litt kort, og har ingen multiplayer muligheiter. Men det er mykje replay value her.

Trodde ikke det var i sjappa før i august jeg... :dontgetit:

Lenke til kommentar
nå har eg spelt igjennom og er 100% overbevist om at detta er klart det besta spelet eg har spelt hittil i år. Voice actinga er kanonbra gjennomført og grafikken er veldig bra, sjølv om den har sine små bugs.

 

Mykje bra humor og kanon mykje action. Er kanskje litt kort, og har ingen multiplayer muligheiter. Men det er mykje replay value her.

Trodde ikke det var i sjappa før i august jeg... :dontgetit:

27. aug. :hrm:

 

USA?

Lenke til kommentar

Jeg har også spilt gjennom dette spillet og ble veldig overrasket hvor bra spillet faktisk var. Jeg er en stor fan av Riddick, så dette var bare en bonus før filmen ,men nå har det jo vist seg at spillet er bedre enn filmen i følge anmeldelsene.

 

Grafikken er bra, voiceacting er kjempekul og selve gameplayet er genialt. Snike rundt med "glowing eyes" er noe av det råeste jeg har vært borti. "Darkness is my friend" og alt det der... storartet spill.

 

Stor replay value også fordi man kan prøve å spille gjennom uten å bli sett og ikke drepe noen man ikke trenger drepe eller slike ting f.eks.

 

Dette er et spill som virkelig er verdt å ha!! :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om spillet var litt kort, synes jeg det er en av de mest komplette spillopplevelsene jeg har hatt på lenge: Fet grafikk, bra voiceacting, kul stemning, mye humor og griseprat osv osv. Klarte ikke slutte å spille før jeg hadde...ESCAPED BUTCHER BAAAAY!!! :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det finnes en tegnefilm, som du kan få bestilt på DVD, som viser sammenhengen mellom Pitch Black og den nye filmen som kommer nå straks til Norge. Tegnefilmen heter: "Chronicles of Riddick: Dark Fury" (IMDB: "Good animated short that offers explanations")

 

Den Totale rekkefølgen blir da som følger: (historiemessig)

 

1. Chronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay(X-box, 2004)

2. (Chronicles Of Riddick: ) Pitch Black (Film, 2000)

3. Chronicles Of Riddick: Dark Fury (Tegnefilm, 2002) (2004 ifølge IMDB??)

4. The Chronicles of Riddick (Film, 2004)

 

 

Chronicles Of Riddick er blitt en eget merke ser det nesten ut som....

 

DVDen kan kjøpes på nettbutikker, f. eks. www.dvdsoon.com

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...