Mr.Clean Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hei Jeg har en shuttle pc og har akkurat kjøpt meg radeon 9800pro. All installasjon osv gikk greit men når jeg skal spille så henger pcen seg eller restarter hva kan vere feilen!? kortet funket på en annen pc!
CrZy_T Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Strømforsyning? Regner med at du har standard 200W psu'n som følger med.
Morp[]eus Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hei! Hvilken Strømforsyning har du? Hvis det er den originale kan det være den som stopper deg. Kommer jo selfølgelig ant på om du har maskinen full av andre ting som krever mye strøm. Kan også være for varmt inni kabinettet. Du har selfølgelig satt i strømkabelen på 3d kortet el? Måtte bare spørre,glemte det selv en gang
Mr.Clean Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Skrevet 19. juni 2004 har den vanlige psu'en ja 1 disk, 1 cd rom og skjermkortet som krever strøm. får liksom spillt cs en runde så slokker det! er litt kjipt
vgard Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Blir ikke for varmt inni den lille boksen din da? For det høres vel nesten sånn ut siden du får spilt litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå