Gå til innhold

Elkjøp tilbud - PB ENE1245 - 7k, bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet
har den utgang til ekstern skjerm?

Ja den har utgang til ekstern skjerm.

Det er også en knapp på tatstaturet man kan holde inne (Fn) trykke på F5 så velsker den fra laptopskjermen til ekstern skjerm eller ha begge samtidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen som vet om det er mulig å få tilpå denne laptop'en, eller må man kjøre signalet fra vga-utgangen gjennom en ekstern "konverterboks"?

Hvor får man kjøpt en slik "konverterboks"?

Skrevet (endret)
Prøv den gjerne på noen nyere 2D-spill om du har mulighet. Skulle likt å vite om den klarer Sacred eller Civilization 3, men de spillene er det jo ikke sikkert du har!  :)

Jepp skal teste sacred i de nærmeste dagene... må bare hente min stasjonære maskin pga. den er hos en kamerat ;) og det kan ta noen dager

sacred cd-ene ligger nemlig hos han

Endret av anderse_zne
Skrevet

Hvis man bruker pc'n til office-ting så virket maskinen svært billig og bra. xp-m er heller ikke så strømkrevende som Celeron/P4 og maskinen er dermed sannsynligvis ikke så bråkete.

Skrevet

akkurat noe slikt jeg er på jakt etter..

Får se hvor lenge tilbudet holder... Venter på junilønna ;)

Skal kunn ha en bærbar studentmaskin, som et supplement til min stasjonære..

Skrevet

Gir lydkortet på denne PC-en bra lyd?

Med tanke på det dårlige grafikkortet, hakker det når man scroller på f.eks. Internettsider som denne?

Skrevet
Med tanke på det dårlige grafikkortet, hakker det når man scroller på f.eks. Internettsider som denne?

Det skal litt til tror jeg ;)

Skrevet

Kunne tenkt meg en slik bærbar pc selv egentlig.Bruker ikke pc til annet en internett surfing,msn,DC++ og ikke noe avanserte pc-spill.Slikt har jeg PS2 for.Hvordan er støynivået på denne.Kan den f.eks stå på 24/7 uten at den forstyrrer nattesøvnen?

Skrevet
Kunne tenkt meg en slik bærbar pc selv egentlig.Bruker ikke pc til annet en internett surfing,msn,DC++ og ikke noe avanserte pc-spill.Slikt har jeg PS2 for.Hvordan er støynivået på denne.Kan den f.eks stå på 24/7 uten at den forstyrrer nattesøvnen?

ja... så lenge du ikke søker maskinen for virus eller lignenede... da knurrer den litt :p men den lager ikke lyd av å være på nette, msn, dc++ samtidig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...