Gå til innhold

Pc'en min piper!


Trunks

Anbefalte innlegg

Når pcen min jobber lit mer en vanelig feks i spill og sånt piper hovedkortet mit....... :scared: dette er frusterende til tider å sitte å høre på mange små pip... kluet er det at pc speakeren ikke er kobblet til åt er det som piper og hvorfor noen som har peil ? :hmm:

 

 

det skal også sies at den piper noen ganger bare jeg skroller i teks dokumenter og explorer osv

Endret av Trunks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hovedkortet ditt innebygd "Buzzer"? i så fall kan denne lage pipelydene

hakke snøring rask måte å sjekke det på er ? og i så fall hvordan slår jeg den av ? hvar ikke slik med en gang jeg kjøpte den men nå blir jeg ikke kvit det

Lenke til kommentar
Men som du da kansje har lest så har jeg alerede gjort det + at jeg heller ikke sliter med hvarm pc :hrm:

Fordel om du oppgir hardware, biosversjon (sjekk omtale) + om du du kan hekte fenomenet til et tidspunkt første gang (endring/installering av noe slag) og om lyden endrer karakter - prøv å fikle litt med strømstyringa i windows og Bios, evt. clear cmos.

Lenke til kommentar

ops blei lit borte jeg :p

 

har et asua P4S8X oppe i den står det 512 med ram en northwood p4 1.8 ghz clocka opp til 2.4 ( ja jeg har prøvd å sette prossesoren på default men piper forde ) et ati radeon 9600xt , biosen husker jeg ikke i farta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...