Gå til innhold

Hvordan hindre PC-cillin å laste ned updates 24/7?


Gjest Slettet+891234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234

Hei.

 

I det siste virker det som at min PC-cillin har fått en slags uforklarlig "hick-up." Som alltid sjekker den etter oppstart om det ligger noen nye virusdefinisjoner (osv.) på Trends servere, for deretter å laste ned de aktuelle. Men i det siste har den aldri gått lei av å laste ned oppdateringer: først lastes oppdatering (f. eks) 009.794 ned, programmet restarter og vil på nytt laste ned akkurat den samme oppdateringen. Og dette bare fortsetter i det uendelige.

 

Er det noen måte å fikse dette på uten å reinstallere hele programmet? Er redd jeg har rotet bort Cd-en med tilhørende registreringskoder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234
Prøv å kontakte Trend, de er flinke til å gi løsninger.........så fremt du har gyldig lisens..... ;)

Lisens har jeg. :) Da får jeg kontakte dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Nå er jeg imponert! Sendte en mail til Trends tech-support lokalisert i Usa, og fikk en høflig, velskreven mail og en godt forklart fremgangsmåte tilbake etter bare et par timer. Jammen ga han meg ikke en ettårig lisens for 2003-versjonen gratis, også. Det var langt mer enn jeg hadde forventet. :D

 

Han valgte dog den letteste veien ut ved å gi meg 2003-versjonen fremfor et ordentlig svar, men det plager selvfølgelig ikke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...