Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hei. I det siste virker det som at min PC-cillin har fått en slags uforklarlig "hick-up." Som alltid sjekker den etter oppstart om det ligger noen nye virusdefinisjoner (osv.) på Trends servere, for deretter å laste ned de aktuelle. Men i det siste har den aldri gått lei av å laste ned oppdateringer: først lastes oppdatering (f. eks) 009.794 ned, programmet restarter og vil på nytt laste ned akkurat den samme oppdateringen. Og dette bare fortsetter i det uendelige. Er det noen måte å fikse dette på uten å reinstallere hele programmet? Er redd jeg har rotet bort Cd-en med tilhørende registreringskoder...
b21a Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Vet ikke hvilken versjon du snakker om, men min gamle Pccillin 2000 har for vane å få hikke hvis den får et server avbrudd når den oppdaterer. Løser seg hvis jeg oppdaterer manuelt.
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. juni 2004 Skrevet 21. juni 2004 Det hjelper ikke å oppdatere manuelt heller, den vil fremdeles laste ned den samme enda engang. Flere tips, noen?
b21a Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Prøv å kontakte Trend, de er flinke til å gi løsninger.........så fremt du har gyldig lisens.....
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Prøv å kontakte Trend, de er flinke til å gi løsninger.........så fremt du har gyldig lisens..... Lisens har jeg. Da får jeg kontakte dem.
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. juni 2004 Skrevet 25. juni 2004 Nå er jeg imponert! Sendte en mail til Trends tech-support lokalisert i Usa, og fikk en høflig, velskreven mail og en godt forklart fremgangsmåte tilbake etter bare et par timer. Jammen ga han meg ikke en ettårig lisens for 2003-versjonen gratis, også. Det var langt mer enn jeg hadde forventet. Han valgte dog den letteste veien ut ved å gi meg 2003-versjonen fremfor et ordentlig svar, men det plager selvfølgelig ikke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå