Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IE klikker når jeg prøver å bytte startside!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SÅ slutt og bruke exploder da vel! Det er desidert verste nettleseren du kan få tak i. Har ikke vært gjort noe med siden -97! Gå over til opera eller mozilla. Da slipper du å bli offer for alle mulige exploits i activeX og annet exploder-svineri! Opera og mozilla er freeware. Hvorfor bruke exploiter?

Lenke til kommentar
Greit nok at Dere gutter ikke liker IE, men fyren spurte faktisk om en løsning på problemet uten å bytte nettleser...

Har ingenting imot IE, men synes at nyeste versjon av Opera er bedre :p

 

Uansett... Han kan vel prøve seg med adaware og andre programmer som tar knekken på spyware. Mest sannsynlig så er det vel bare en reinstall av windows som hjelper på dette problemet, ettersom IE er så integrert i windows og når det begynner å klikke, så kan du banne på at noe er galt.

Lenke til kommentar

Hvilken IE versjon har du, har du evt sjekket ms sine sider?

Last ned en oppdatert versjon evt servicepacks for ie gl hf!

 

Du kan om du tør gå inn i registert, startpage settingen ligger under:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

og heter på engels Start Page

 

Håper dette hjelper

Lenke til kommentar
Hvilken IE versjon har du, har du evt sjekket ms sine sider?

Last ned en oppdatert versjon evt servicepacks for ie gl hf!

 

Du kan om du tør gå inn i registert, startpage settingen ligger under:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

og heter på engels Start Page

 

Håper dette hjelper

Jupps.. Der har vi løsningen, ja. La den ignorante gjøken fikse startsida si og fortsette som før, mens den spywareinfiserte pc'en hans fortsetter å spy ut spam.. :p

 

No offence OP :)

Lenke til kommentar

joda, det blir igjen noe, men det som blir igjen er ikke browseren, men os'ets håndtering av html osv, er jo andre ting som trenger dette (feks windowsupdate osv)

 

 

men Last ned adaware og evt ett antivirus program, microsoft og CA gir jo bort av nå så!

Lenke til kommentar

At folk sier "bruk Opera" når en bruker spør om hjelp med IE, er ikke akseptabel oppførsel heller.

 

Har prøvd flere nettlesere, og har ikke følt meg helt hjemme med verken Opera, Mozilla eller Navigator. Til nå er det kun Explorer som har fungert for meg. Mulig det er gammeldags, men det funker på alle sider ihvertfall. Det er jo ikke Opera sin feil at dårlige web-programmerere ikke lager støtte for Opera på sidene sine, men det er allikevel ett problem.

 

Har prøvd å like Opera flere ganger. For litt siden tvang jeg meg til å bruke kun Opera i en uke for å prøve å like det (fordi så mange synes det er bra). Jeg holdt på å bli gal, selv om jeg prøvde å konfigurere den slik jeg ønsket. Makan til irriterende program.

 

Dette var bare for å fortelle alle som liker andre nettlesere bedre enn IE, at det dere liker ikke er fasiten. Prøv å forstå at andre kanskje liker andre ting enn dere, og at dere ikke alltid vet best. Vel... nok om det. Bare ett lite hjertesukk fra en moderator :-)

Lenke til kommentar
Har prøvd å like Opera flere ganger. For litt siden tvang jeg meg til å bruke kun Opera i en uke for å prøve å like det (fordi så mange synes det er bra). Jeg holdt på å bli gal, selv om jeg prøvde å konfigurere den slik jeg ønsket. Makan til irriterende program.

Jeg prøvde det også i 2-3 dager, men jeg ble gal!

Navigasjonen ble helt feil og reklamen :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...