Gå til innhold

Tøffe og barske t-skjorter

Hvilke motiv vil du ha valgt?  

332 stemmer

1. 1. Hvilke motiv vil du ha valgt?

• Motiv 1: "Jesus"
      98
    • Motiv 2: "Bush"
      47
    • Motiv 3: "Ord deling"
      114
    • Motiv 4: "Smørkniver"
      73

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Gode nyheter.

1. t-skjortene blir levert til meg om en ukes tid.

2. fant et trykkeri i Bergen sentrum som gjør samme jobben for litt mindre penger, og med bedre kvalitet på t-skjortene (160g/m2 istedenfor 140g/m2). Regner med jeg setter prisen ned til 120kr eller deromkring fra og med neste motiv ("Jesus"). I tillegg brukte de kun en uke på å lage t-skjortene. :)

Edit: og, ikke men. ;)

Endret av psilocybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gode nyheter.

2. fant et trykkeri i Bergen sentrum som gjør samme jobben for litt mindre penger, men med bedre kvalitet på t-skjortene (160g/m2 istedenfor 140g/m2). Regner med jeg setter prisen ned til 120kr eller deromkring fra og med neste motiv ("Jesus"). I tillegg brukte de kun en uke på å lage t-skjortene. :)

(Min utheving.)

Men? Det er da ikke et men, men et og! :p

Skrevet
Gode nyheter.

2. fant et trykkeri i Bergen sentrum som gjør samme jobben for litt mindre penger, men med bedre kvalitet på t-skjortene (160g/m2 istedenfor 140g/m2). Regner med jeg setter prisen ned til 120kr eller deromkring fra og med neste motiv ("Jesus"). I tillegg brukte de kun en uke på å lage t-skjortene. :)

wow, da blir du jo å tjene fett med penger da :thumbup:

Skrevet

Kan du oppdatere en som ikke gidder lese 8 sider med poster? Har du fått "ord deling"-t-skjorten på trykk? Selger du de?

Og kommer Jesus på trykk?

Kan jeg få kjøpe? Hvordan og hvor mye?

Skrevet

"Ord deling"-motivet er i trykk nå, jeg regner med jeg har dem om litt over en uke. Du kan forhåndsbetale, så sender jeg t-skjorten til deg. Alternativt kan du stikke innom på jobben min når jeg har fått dem. 150kr per t-skjorte.

"Jesus"-motivet kommer om ikke så lenge. Får jeg rundt 10 stykker som forhåndsbetaler den, går den i trykk faderlig fort.

Skrevet

Er det noen tidsfrist eller noe på å forhåndsbestille t-skjorte? Jeg bor i Fredrikstad, så jeg er avhengig av at du sender den til meg...

PS: Ikke ta dette som en bestilling, jeg har ikke bestemt meg heelt enda ;)

Skrevet

Lungemannen: forhåndsbestilling må gjøres før jeg har t-skjortene i hende. Da spanderer jeg emballasje og porto. Etterpå blir det 20-25kr ekstra per bestilling.

cecolon: Har solgt rundt halvparten av den første bestillingen (50 stykker). Så, ja, det er flere igjen. :)

Skrevet

Orddelingsskjorta var rimelig kul, men hvor lang tid tar det fra du sender til den kommer til meg (trondheim)? Hvis jeg kjøper skjorta må jeg få den rimelig fort.

Skrevet

Niks. Hovedsakelig svart, men før hvert nye motiv kan folk som vil ha andre (mørke) farger si ifra.

Grunnen til dette, er at et hvitt trykk på hvit t-skjorte ikke vil synes særlig bra. Skulle jeg fått svart trykk på hvit t-skjorte må det lages en ny film, og da betaler man 450kr + pris for ett trykk på én t-skjorte. Det hadde blitt en veldig, veldig dyr t-skjorte. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...