Gå til innhold

Norges værste webside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-17 07:10, psilocybe skrev:

hehe.. kjenner godt til viking1.com. drives av en svenske som har gått rundt i bergen og tilbudt bedrifter websider fra kr. 0,-


han ble da kjempesur når jeg og et par kamerater gikk rundt og snappet opp kunde etter kunde som var misfornøyd med sidene hans. wonder why.. :smile:



hehe, han har godt rykte ja, han prøvde også å forlange penger for å slette en firmaside. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


50z skrev (2002-04-17 11:45):


hehe, han har godt rykte ja, han prøvde også å forlange penger for å slette en firmaside. :smile:


 

hehe, det kan man kalle fallskjerm; "jeg kan lage sida deres gratis, men hvis dere ikke synes den blir noe bra skal jeg ha penger for å la være å drive dårlig reklame for dere!"

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alle sidene hostet av online.no/Telenor må være den største samlingen av møkkasider som er å oppdrive...

 

Jeg plukket et tilfeldig eksempel (helt tilfeldig!) :

 

http://home.online.no/~goban/

 

Begrensningene ligger i at en online.no ikke tillater en å bruke noe som helst form for dynamikk på webstedet (som cgi, php, asp), men setter begrensninger som gjør at sidene på det beste ser ti år gamle ut.

 

Jeg skynder meg å beklage på det meste ovenfor http://home.online.no/~goban/ og sidens skaper. Det er ikke meningen å henge NOEN. Men å påpeke mangelen på nyskapning hos verten, Telenor, og deres elendige "Hjemmeside-generator" løsning

 

[ Denne Melding var redigert av: StianHildershavn på 2002-05-06 20:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 20:34, StianHildershavn skrev:

Jeg plukket et tilfeldig eksempel (helt tilfeldig!) :


 

Synes det er stygt av deg å henge ut en side/person som ikke har bedt om kritikk!

 

(ser at du har beklaget, men uansett bør man tenke seg om først)

 

[ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-05-06 21:22 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...