majuz Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) jeg skal være DJ på sommer ballet vårt i mrgen og har litt problemer med og finne noen rolige sanger som er gode og danse etter.. trenger hjelp her!!! jeg har 73,9 giga med MP3`er så jeg har nok de dere foreslår!!! Endret 17. juni 2004 av majuz
kaiern Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Den jeg hører på nå Garry Moore - Still Got The Blues
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 den er utrulig kul.. trenger fler tips for det er et ball som er ifra 7-11 og da må jeg ha en god del musikk.. hvilken sang skal jeg ha til konge og dronning dansen?? det er en ifra WITHIN TEMPTATION som er utrulig bra men husker ikke hvilken!!!
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Procul Harem(?) - Whiter shade of pale Bridge over troubled water Stairway to heaven 3 geniale slowdans sanger!
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 Procul Harem(?) - Whiter shade of paleBridge over troubled water Stairway to heaven 3 geniale slowdans sanger! har hørt to av de.. geniale slowdance sanger.. jeg har de alle tre så.. har dere fler??
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 (endret) Procul Harem(?) - Whiter shade of paleBridge over troubled water Stairway to heaven 3 geniale slowdans sanger! hvem er det som synger desse sangene.. fant 10 forskjellige artister på Bridge over troubled water foreksempel.. Endret 17. juni 2004 av majuz
tigerdip Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Simon & Garfunkel hadde originalen, men bruk den du tror funker best.
Dorian Gray Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Simon & Garfunkel hadde originalen, men bruk den du tror funker best. Er det flere versjoner enn S&G sin? Neppe like bra..
nr.4 Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 den er utrulig kul.. trenger fler tips for det er et ball som er ifra 7-11 og da må jeg ha en god del musikk.. hvilken sang skal jeg ha til konge og dronning dansen?? det er en ifra WITHIN TEMPTATION som er utrulig bra men husker ikke hvilken!!! Mener du at du skal ha en sang fra Within Temptation til konge- og dronningdansen? Jeje, eneste sangen jeg husker omtrent fra de må vel være Ice Queen.
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 den er utrulig kul.. trenger fler tips for det er et ball som er ifra 7-11 og da må jeg ha en god del musikk.. hvilken sang skal jeg ha til konge og dronning dansen?? det er en ifra WITHIN TEMPTATION som er utrulig bra men husker ikke hvilken!!! Mener du at du skal ha en sang fra Within Temptation til konge- og dronningdansen? Jeje, eneste sangen jeg husker omtrent fra de må vel være Ice Queen. tror ikke det var den.. hmm husker ikke helt..
Even. Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Led Zeppelin - Stairway To Heaven Procol Harem - A Whiter Shade Of Pale The Carpenters - Close To You The Who - Behind Blue Eyes
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 Led Zeppelin - Stairway To HeavenProcol Harem - A Whiter Shade Of Pale The Carpenters - Close To You The Who - Behind Blue Eyes veldig bra sanger.. har dere fler?
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) Jeg antar at det er et skoleball, og da er det ingenting som slår sanger fra diverse boyband som Blue, Westlife osv... Og vær så snill og si at du ikke kommer til å spille samme sang 2 ganger i løpet av kvelden. Det er sinnsykt irriterende EDIT: Den nye Blue sangen bør vel funke... Endret 17. juni 2004 av sluffy
Ni kon Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 støtter sluffy. Hold deg til rolige poplåter som folk kjenner igjen. Drar du zepp, floyd eller andre slike grupper tror folk du er hjernedød.
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 Jeg antar at det er et skoleball, og da er det ingenting som slår sanger fra diverse boyband som Blue, Westlife osv... Og vær så snill og si at du ikke kommer til å spille samme sang 2 ganger i løpet av kvelden. Det er sinnsykt irriterende EDIT: Den nye Blue sangen bør vel funke... den nye blue sangen??? skal ikke spille den samme sangen to ganger nei... det er en som er bra ifra lions king... hva er det den heter... boyband er nok ut her ja...
sweetness Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) East 17 - Stay another day (var kongen på haugen i sin tid) Counting Crows - Colorblind Jimmy eat world - Hear you me Jimmy eat world - My sundown Michael Jackson - Earth song Lifehouse - Storm (kanskje for slow) Robbie Williams - Angles edit: Aaliyah - Miss you Wet wet wet - Love is all around TQ - Westside (?) Michael learns to rock - The actor Jason Wade - You belong to me Foreigner - I wanna know what love is Extreme - More than words Queen - Love of my life Queen - These are the days of our lives Endret 17. juni 2004 av dub
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 (endret) La http://lista.vg.no/ være et verktøy Blue - breathe easy EDIT: Hvis du spiller en sang når folket er på vei ut passer "Alice Cooper - Schools out "godt Endret 17. juni 2004 av sluffy
majuz Skrevet 17. juni 2004 Forfatter Skrevet 17. juni 2004 takke fra mange forslag.. hva heter den ifra lions king da????
sluffy Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Tenker du på "Can you feel the love tonight" eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå