Passasjer Skrevet 6. juli 2004 Skrevet 6. juli 2004 Gi gutten GTA 3 eller VC... Bare be ham holde seg i bilen...Det er da fortsatt 12 år til han skal lære seg å kjøre, og det er vel i den perioden han ikke skal spille Gta!
rob|n Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Gi gutten Elastomania, Flåklypa og noen lek å lær spill, desse spillo er kjempe artige for søster mi vertfall, ho er jo 6-7 år eller noe no då..
Thombr86 Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Super mario er i allefall genialt. Hva med OMF (One Must Fall)? det er freeware, det eneste du trenger i tillegg er DosBox, og du og gutten har mange timer morro. RotT er også morro, men tror du skal vente i 3-4 år. Hva med Duke Nukem 1 el 2? geniale spill uten blod.
jalleks Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Heh... Mange morsomme innlegg her ser jeg Men nei, GTA er nok ikke noe for en 5 åring gitt. Ta en titt på Flåklypa spillet ja Ganske moro for slike unger det ja, eller så kan også Rayman være et alternativ. Dog kan jo også dette være litt vanskelig til tider for han da han sikkert ikke skjønner engelsk Harry Potter er vel moro, men hvis han ikke har sett filmene eller lest bøkene kan det vel kanskje være litt kjedelig. Men hva med The Sims? For vanskelig kanskje? Artig spill hvertfall Kanskje Midtown Madness kan være et bilspill for den lille gutten?
Potetfar Skrevet 7. juli 2004 Skrevet 7. juli 2004 Ramyan 2 The Great Escape! (Takk du som minte meg på det) Jeg ble selv hekta for noen år sida. Var litt mer enn 5 da, men tror nok det vil falle i smak. Flåklypa er også et utrolig bra barnespill, men jeg likte Rayman bedre...
Erltot Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 jeg spilte mortal combat og street fighter i 5\6 års alderen syntes det var ganske artig men var dritredd for at mutteren eller broren min skulle komme inn mens jeg spillte - da hadde det blitt juling, hehe gå inn på dosgames.com eller hva det er, så vidt jeg husker så er det tonnevis med 2d adventure sjangeren der, keen1,2,3,4 osv, monster bash, across/elasto mania, ++++ dette er sånt som småfolk syns er gøy vet du
FATA Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 josefine eller noe sånt skøye spill for unger vet a ikke
Zardoz Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Meget populært hos min 5-åring er Lego Racers og NFS Underground Unngå skyting og vold, så små unger blir lett påvirket negativt.
felzius Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Hm, laster selvfølgelig ned supernintendo emulator, da nintendoene og selve spillene er noe sjeldne i dag. Så snes og nes emulatorer annonserer jeg for public abuse ^^
Arne_F Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 The sims blir nok litt for vanskelig for en 5åring, og i tilegg er det engelsk. prøv å finn noen norske klikkespill som Sam and Max. De er helt fantastiske, de kan være reletivt enkle og så får du brukt fantasien
dimdal Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 . prøv å finn noen norske klikkespill som Sam and Max. Lykke til i så fall.. slik kvalitet skal man lete lenger etter nå til dags..
-Teddy- Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 hahaha..... Tror ikke chessmaster blir noe stort Nei, rayman er nok bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå